EDUCACIÓ EN EL LLEURE (ESPLAI I ESCOLTES)

El Grup Esplai Parroquial (GEP) desenvolupa les seves activitats els dissabtes a la tarda a l’edifici parroquial de Can Trabal (Pl.Jaume I, 13). És un esplai confessional que forma part del MCECC (Moviment de Centres d’Esplais Cristians de Catalunya). També organitzen sortides, trobades, i les colònies d’estiu a la casa de Penyafort. Podeu consultar el web adjunt.

L’agrupament escolta Pere II – Santa Maria de Foix desenvolupa les seves activitats els dissabtes a la tarda als locals parroquials de la capella de la Mare de Déu de Fàtima (C/Bisbe Morgades, 23). Forma part del moviment Minyons escoltes i guies de Catalunya. També organitzen sortides, trobades i els camps d’estiu. Podeu consultar el web adjunt.