ENTREGA DELS BENEFICIS CAMPANYA DE L’AMPOLLA 2018

El dijous 7 de juny se celebrà, a les parròquies de Vilafranca, l’entrega dels beneficis de l’edició 2018 de la Campanya de l’Ampolla, que es va celebrar el passat dissabte 13 de gener. A l’acte van assistir-hi membres de l’Associació Ampert, entitat a la qual van destinats els beneficis de l’edició 2018. Aquesta associació amb seu a Vilafranca és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu el servei de transport i acompanyament per a persones malaltes de càncer amb necessitats de tractament.

El total d’ampolles recollides van ser 62.255. El total de beneficis obtinguts en l’edició 2018 de la Campanya de l’Ampolla van ser 4.980,40 euros, que van ser entregats per Joanjo González, responsable de Joves Cristians de Vilafranca. Des de l’entitat es valora molt positivament la passada campanya de l’ampolla i s’agraeix a totes les persones, entitats i col·laboradors que van fer-la possible.

D’aquesta edició cal destacar la important col·laboració amb l’Ajuntament de Vilafranca recollint tot tipus de vidre per la participació en el concurs “El Contenidor d’or” que finalment s’ha guanyat, i que suposarà també un premi econòmic que anirà en benefici del Centre d’Acollida Abraham on Càritas Interparroquial de Vilafranca acull persones sense llar.

MISSA FAMILIAR FINAL CURS

Després que aquest any per les circumstancies qua han passat, vam haver d’anul.lar la Missa Familiar, però ara que s’acaba el curs i que molts ja estan de vacances, ens agradaria molt poder compartir tots junts una missa familiar a Santa Maria  juntament amb el grup de música  el pròxim dissabte dia 1 de juliol a les 20h  del vespres i després acabar  amb un sopar a la sala Mn Vinyeta.
Tal i com hem fet els altres anys cadascu port sopar que compartirem entre tots i la parroquia portarà el beure.
US ANIMEM A Participar  d’aquest final de curs i compartir tots junts una bona estona.
Per poder saber més o menys quants serem ens ho podeu dir per wassap , @ o telèfon .
Montse Alsina  626513837
Montse Magriñà  666822196