ITINERARI DIOCESÀ DE RENOVACIÓ CRISTIANA

Aquest “ITINERARI” està pensat, bàsicament, per a persones amb una certa inquietud religiosa que potser fa molts anys que van sentir parlar de Déu i només recorden vagament allò que els van explicar, que semblava bonic, però que els queda lluny, i ara, els agradaria trobar resposta a preguntes com aquestes:

• És possible creure en Déu en el segle XXI?
  • Com és que encara hi ha qui creu en Jesús?
  • Són compatibles ciència i fe?
  • Si em sento molt feliç, què més em pot donar la fe?
  • És possible una vida més humana?
  • Té raó de ser, avui, l’Església?
  • Què és això de la “nova evangelització”?

A totes les persones que tinguin ganes de parlar-ne els oferim la possibilitat de fer-ho, tot escoltant la paraula de Jesús de manera viva i nova. Les primeres trobades estan programades per a dijous 10 de maig, de 9 a 10 del vespre, i per a dissabte 26 de maig, de 6 a 7 de la tarda, a la sala Mn. Joan Vinyeta (plaça de Santa Maria).

Són trobades obertes, de lliure assistència.
Convideu-hi les persones que els pugui interessar.
Feu-los arribar un díptic informatiu (en trobareu a les esglésies i al despatx parroquial).
Digueu-los: “No hi tens res a perdre. Per què no ho proves?”

Església de la Mare de Déu de Montserrat

Aquest diumenge, dia 22 d’abril, celebrem el cinquè aniversari de la benedicció i inauguració d’aquesta església. El proper divendres, dia 27, en celebrarem la seva festa titular. Hi haurà celebració de l’Eucaristia a les 8 del vespre. Hi sou convidats!

Festa de Sant Jordi, màrtir, patró de Catalunya

Enguany s’escau en dilluns. L’horari de misses serà l’habitual dels dies feiners. Recordeu que aquest any no es podrà visitar el retaule de Sant Jordi a l’església de Sant Francesc perquè és a Barcelona, al Museu Nacional d’ Art de Catalunya (MNAC), a l’exposició Catalunya 1400. El gòtic internacional.

Festa de la Mare de Déu de Montserrat, patrona de Catalunya i del nostre Bisbat de Sant Feliu

A més de la Missa solemne a l’església de l’Espirall, hi haurà les misses habituals dels dies feiners.

Rosa d’abril, morena de la serra,
de Montserrat estel,
il•lumineu la catalana terra,
guieu-nos cap al cel.

PASTORAL DE LA SALUT

Dimarts dia 24 d’abril, a ¾ de 7 de la tarda, reunió a la rectoria.

RESULTATS DE COL·LECTES EXTRAORDINÀRIES

• CAMPANYA CONTRA LA FAM: 8.178’18 €
  • SEMINARI: 1.138 €
  • CÀRITAS INTERPARROQUIAL (Dijous Sant) : 8.215 €
  • TERRA SANTA (Divendres Sant) : 531 €

Moltes gràcies per la vostra col•laboració!