13 D’OCTUBRE DE 2013

ASSEMBLEA PARROQUIAL 2013

«DONAR RAÓ DE LA NOSTRA FE I VIURE-LA”

Coincidint amb l’ ANY DE LA FE,  hem celebrat l’Assemblea Parroquial. La vàrem tenir el passat diumenge 6 d’octubre, a partir de les 6 de la tarda,a la sala parroquial Mn. Joan Vinyeta. S’hi presentaren les reflexions i propostes fetes pels diferents grups de treball, que les treballaren durant els mesos de maig i juny, sobre el tema: DONAR RAÓ DE LA NOSTRA FE I VIURE-LA.

Hi assistiren una setantena de persones que, repartides en 7 grups, en parlaren i escolliren diverses propostes, que seran estudiades pel Consell Pastoral durant aquest curs que iniciem.

En un segon moment, es va fer l’elecció de dues persones, entre les que prèviament s’havien presentat, per a representar la Comunitat parroquial en el Consell pastoral. Van ser elegides Na Fina Via i En Daniel Sancho.

La trobada, que començà resant junts l’oració que us transcrivim a continuació, acabà amb una estona de convivència festiva.

«Senyor,

mireu la vostra Església

que fa camí a Vilafranca del Penedès.

Envieu-nos el vostre Esperit com en una nova Pentecosta;

Que Ell renovi per dins i fecundi les nostres parròquies,

i faci de tots nosaltres el vostre poble.

Un poble en marxa pels camins del nostre temps,

un poble signe visible del vostre amor envers tothom,

un poble que celebra joiosament els sagraments

i té ànsia de respondre a les pors i esperances

dels homes i dones d’avui, germans nostres.

Que aquesta trobada ens faci créixer en la fe,

en la unitat entre nosaltres,

en l’obertura cap el món,

en la solidaritat amb els pobres,

en l’afany de servei i de testimoni,

en la confiança en Vós»

—————————————————————————————————–

Festa de la Mare de Déu del Remei: Es celebra aquest diumenge. A les 10 del matí, Missa solemne a la Parròquia de la Santíssima Trinitat, on hi ha la capella on es venera la seva imatge.

Catequesi Parroquial. Curs 2013 – 2014:

Catequesi de CONFIRMACIÓ, destinada a nois i noies que fan 3r d’ESO o més. Inscripcions de l’1 al 24 d’octubre, els dilluns, dimecres i divendres, de 7 a 9 del vespre, al despatx parroquial.

Grups d’adults: Dos dels grups que es reuneixen periòdicament tindran reunió aquesta setmana entrant:

• GRUP BÍBLIC : dimarts dia 15, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria. Tema: Gn 1,14-25.
  • GRUP VATICÀ II : dimarts dia 15, a les 9 del vespre.

Missa a l’església de Sant Francesc: A partir d’aquesta setmana tornarem a celebrar la missa a l’església de Sant Francesc. Les celebracions seran els DIMARTS i DIVENDRES, a 2/4 d’11 del matí.

Romeria a Montserrat: Tindrà lloc el proper cap de setmana. Exactament del 18 (divendres) al 21 (dilluns). Desitgem a tots els romeus una bona estada al Santuari de la Mare de Déu.

Diumenge 20 d’octubre: Domund. En coincidir amb la Romeria a Montserrat, a Vilafranca, celebrarem aquesta Jornada, el diumenge dia 27.

XIX Jornades de formació i animació pastoral: Es celebraran els dies 21, 22, 23 i 24 d’octubre, amb el títol “CULMINANT L’ANY DE LA FE”.

Horari : de 2/4 de 10 a 11 del vespre. Lloc: Sala parroquial Mn. Vinyeta.

Dilluns, 21 : “JO CREC”. Un documental sobre la fe i la conversió. Col·loqui.

Dimarts, 22 : “FE I ESGLÉSIA”. Les reformes del Papa Francesc.

Dimecres, 23 : “FE I ART”. L’espai de la fe: arquitectura, art i religió.

Dimecres, 24 : “FE I CIÈNCIA”. Un diàleg possible i fecund.