23 DE FEBRER 2014

LA JOIA DE L’EVANGELI

Aquest és el títol de l’Exhortació apostòlica escrita recentment pel papa Francesc sobre l’anunci de l’Evangeli en el món actual. Us n’oferirem un resum en successius fulls informatius.

LA TRANSFORMACIÓ MISSIONERA DE L’ESGLÉSIA (24)

L’Església en sortida és la comunitat de deixebles missioners que primeregen, que s’involucren, que acompanyen, que fructifiquen i festegen. “Primerejar”: disculpeu aquest neologisme. La comunitat evangelitzadora experimenta que el Senyor va prendre la iniciativa, l’ha primerejada en l’amor, i, per això, ella sap avançar-se, prendre la iniciativa sense por, sortir a l’encontre, buscar els llunyans i arribar als encreuaments dels camins per convidar els exclosos. Viu un desig inesgotable de brindar misericòrdia, fruit d’haver experimentat la infinita misericòrdia del Pare i la seva força difusiva. Atrevim-nos una mica més a primerejar!.

Somnio amb una opció missionera capaç de transformar-ho tot, perquè els costums, els estils, els horaris, el llenguatge i tota estructura eclesial es converteixi en un camí adequat per a l’evangelització del món actual més que per a l’autopreservació.

Sortim, sortim a oferir a tots la vida de Jesucrist. Repeteixo aquí per a tota l’Església el que moltes vegades he dit als sacerdots i laics de Buenos Aires: prefereixo una Església accidentada, ferida i tacada per sortir al carrer, abans que una Església malalta pel tancament i la comoditat d’aferrar-se a les pròpies seguretats.

——————————————————————————————————————-

Trobada de Pregària: Havent ja celebrat la primera, amb l’assistència d’una seixantena de persones, celebrarem la segona “Trobada de Pregària” aquest diumenge dia 23 de febrer, a les 6 de la tarda, a la capella del Santíssim de la Parròquia de la Santíssima Trinitat. En aquesta ocasió, i havent celebrat els dies 8 i 9 de febrer la Campanya contra la Fam, pregarem perquè s’acabi la fam en el món, i tothom pugui viure d’acord amb la seva dignitat.

Pastoral de la salut: La reunió mensual del voluntariat de la Pastoral de la salut serà el proper dimarts dia 25 de febrer, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria.

Reunió de la comissió permanent del Consell pastoral: Els qui formen aquesta comissió es reuniran dimecres dia 26, a ¼ de 10 del vespre, a la rectoria.

Grup de matrimonis acollidors de promesos: Tenen reunió divendres dia 28, a les 9 del vespre, a la rectoria.

Missa Familiar: Com cada primer dissabte de mes, el proper dissabte dia 1 de març, a les 7 de la tarda, a la Parròquia de la Santíssima Trinitat, es celebrarà la “Missa familiar” destinada a famílies joves amb infants petits.

Horari de confessions: Us recordem que, sempre que no hi hagi una causa que ho impedeixi, els dissabtes, de 7 a ¾ de 8 del vespre, atendrem les persones que vulguin celebrar el sagrament del Perdó.

WEP de les Parròquies de Vilafranca: Hi trobareu diverses informacions parroquials.  www.parroquiesdevilafranca.org

Consulteu-la!