28 DE SETEMBRE DE 2014

Xè ANIVERSARI DE LA DIÒCESI DE SANT FELIU

OBJECTIUS PASTORALS DIOCESANS

En el “Full” de la setmana passada, referint-nos a la revisió dels “10 anys de vida de la diòcesi” que el bisbe Agustí ens demana que fem, esmentàvem els OBJECTIUS PASTORALS DIOCESANS que han permès reflexionar i aprofundir en la pròpia identitat. Recordem quins han estat aquests objectius:

• La identitat i coresponsabilitat diocesana. Reflexió diocesana en els cursos 2005-2006 i 2006-2007.
  • El que creiem i vivim, us ho anunciem. Reflexió diocesana en el curs 2007-2008.
  • La inspiració i la comunió que neixen d’escoltar la Paraula de Déu: 2008-2009.
  • Els sagraments, celebració i vida; l’anunci que neix del goig compartit: 2009-2010.
  • Posem en pràctica el que hem après i rebut: 2010-2011.
  • El compromís social cristià: 2011-2012.
  • L’any de la fe. Reflexió diocesana en el curs 2012-2013.

A partir d’aquí, dues de les preguntes del qüestionari de revisió que el bisbe Agustí planteja són aquestes:

• El que hem fet i viscut com a Diòcesi, ¿creus que ha estat positiu?; ¿com podríem millorar per ser més fidels al que Jesucrist demana a la nostra Diòcesi?
  • Formular un objectiu diocesà per als propers tres cursos.

——————————————————————————————————————–

Catequesi parroquial curs 2014-2015

INICI DE LA CATEQUESI:

Primer curs: Dilluns 6 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda.

Segon curs:  Dimarts 7 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda.

REUNIONS AMB ELS PARES:

Al llarg del curs hi haurà diverses trobades de pares – catequistes i mossèn. Es convocaran oportunament.

REUNIONS AMB LES CATEQUISTES:

Trobada de catequistes de primer curs: Dijous 2 d’octubre, a les 5 de la tarda, a la rectoria (sala Consell).

Trobada de catequistes de segon curs: Dijous 2 d’octubre, a les 6 de la tarda, a la rectoria (sala Consell).

Enviament de les catequistes per part del Bisbe Agustí: Diumenge 5 d’octubre, a la tarda, a la catedral de Sant Feliu de Llobregat.

Pastoral de la salut: El proper dimarts, dia 30 de setembre, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria, hi haurà la reunió mensual del voluntariat de la pastoral de la salut.

Consell pastoral parroquial. La primera reunió d’aquest curs serà el proper dijous dia 2 d’octubre, a les 9 del vespre, a la rectoria. Farem la revisió que ens demana el Bisbe Agustí sobre els “10 ANYS DE VIDA DE LA DIÒCESI”.

Missa familiar: la primera celebració d’aquest nou curs serà el proper dissabte dia 4 d’octubre, a les 7 de la tarda, a la Parròquia de la Santíssima Trinitat.

Santa Maria 2020: Els donatius a benefici de les obres de restauració de la Basílica es poden ingressar al compte del Banco Popular:

ES58 0075 0769 3706 0060 8716

O fer-los arribar a la Parròquia de Santa Maria / Comissió Santa Maria 2020.