30 DE NOVEMBRE DE 2014

VENIU, SENYOR JESÚS!

Us esperem ara, per Nadal,

infant petit a Betlem.

Us esperem dia rere dia,

en el camí de les nostres vides.

Us esperem al final de tot,

en la vida plena del Regne.

Des de molt antic, el profeta Isaïes anunciava:

“Vindrà el Senyor, i farà justícia als desvalguts, i posarà pau entre les nacions. Ningú no serà dolent ni farà mal mai més, perquè el coneixement del Senyor omplirà els cors”.

Allà al Jordà, últim profeta, Joan Baptista, proclamava:

“Prepareu el camí del Senyor, aplaneu les seves rutes! Convertiu-vos, que el Regne del cel és a prop”.

I a Natzaret va començar tot:

“Déu te guard, plena de gràcia, el Senyor és amb tu. No tinguis por, Maria: tindràs un fill, i li posaràs el nom de Jesús”.

Aquesta és la història de l’amor de Déu. I nosaltres cada any, cada Advent, la recordem i la renovem:

• com Isaïes, desitgem un món nou, transformat, ple de Déu, on no hi hagi mal, ni dolor, ni injustícia, ni pobresa;
  • com Joan Baptista, volem preparar el camí del Senyor: volem transformar el nostre cor i volem transformar el nostre món;
  • com Maria, amb tota la confiança, amb tot l’amor, amb un esperit ben fondo de fe i de pregària, esperem el naixement de Jesús.

——————————————————————————————————————-

Temps d’Advent. Dies feiners: ¼ de 9 del matí, pregària de Laudes i Eucaristia a la Parròquia de la Stma. Trinitat. Dimarts i divendres, a 2/4 d’11, Eucaristia a l’església de Sant Francesc. De dimarts a divendres, a les 8 del vespre, pregària de Vespres i Eucaristia a la Basílica de Santa Maria. Els dimarts, a les 8 del vespre, Eucaristia a l’església de la Mare de Déu de Montserrat. Els dies festius: Horari habitual de misses.

Curs bíblic. Dimarts dia 2 de desembre, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria. Tema: Gn 9,1-11.

Consell pastoral parroquial. Es reunirà dijous, dia 4, a les 9 del vespre, a la rectoria.

Missa Familiar. El proper dissabte dia 6 de desembre, a les 7 de la tarda, a la Parròquia de la Stma. Trinitat. Aquesta celebració va destinada especialment a les famílies joves amb infants petits.

Missa Jove. Cada dissabte, a les 8 del vespre, es celebra aquesta missa a la Basílica de Santa Maria. Hi són convidats, sobretot, els nens i nenes que es preparen per a la 1ª Comunió, amb els seus pares.

Horari de confessions. Dissabtes, de 7 a ¾ de 8 del vespre, a la capella del Santíssim, de la Basílica de Santa Maria.

Santa Maria 2020. Els donatius a benefici de les obres de restauració de la Basílica es poden ingressar al compte del Banc Popular ES58 0075 0769 3706 00608716 o lliurar-los a la Parròquia de Santa Maria / Comissió Santa Maria 2020.

Pàgina WEB de les Parròquies de Vilafranca. Consulteu-la! L’adreça és:

www.parroquiesdevilafranca.org