16 DE NOVEMBRE DE 2014

DIA DE L’ESGLÉSIA DIOCESANA 2014

GERMANOR

Escriu el nostre Bisbe: Cada any el DIA DE GERMANOR és ocasió de revifar la consciència diocesana. Aquesta convicció de pertinença a la mateixa Església és l’ànima de tot el que fem i sense ella les aportacions de tipus econòmic o material no tindrien sentit o, simplement, no es donarien.

Enguany, però, el DIA DE GERMANOR té un valor afegit. Celebrem el desè aniversari de la creació de la nostra diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Aquesta celebració ens motiva a mirar més acuradament la nostra realitat eclesial, el que l’Esperit, comptant amb el nostre compromís, ha fet amb nosaltres i el que Ell vol per al nostre futur.

Actualment podem dir que la diòcesi, com a tal,disposa de tots els elements materials indispensables i propis d’una Església particular. Sense oblidar el compromís d’ésser austers i tenint cura del destí evangèlic de tots els nostres béns, assumim avui el repte de mantenir el que tenim i fornir de nous mitjans la nostra tasca pastoral.

Donem gràcies a Déu que ens ha permès de gaudir, fins ara, de la solidaritat econòmica de tots, i li demanem que ens mantingui en aquest compromís, tot conservant en nosaltres el foc d’un amor concret als germans i a l’Església diocesana.

Amb aquest esperit, rebeu el nostre agraïment sincer i l’afecte fratern.

+ Agustí Cortés Soriano.

Bisbe de Sant Feliu de Llobregat

—————————————————————————————————————

Diada de “GERMANOR”: La celebrem aquest cap de setmana amb el lema: Participar en la teva parròquia és fer una declaració de principis. L’Església necessita la teva ajuda i el teu compromís econòmic. La col·lecta de totes les misses  anirà destinada a GERMANOR. DIA DE L’ESGLÉSIA DIOCESANA 2014.

Acollidors de promesos: Reunió dilluns dia 17, a les 10 del vespre, a la sala parroquial Mn. Vinyeta. Tema de reflexió: Sínode de la família: unes primeres impressions, a càrrec de Mn. Gaspar Mora.

Curs bíblic: El proper dimarts dia 18 de novembre, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria. Tema: Gn 8, 15-22.

Pastoral de la salut: Dissabte dia 22 de novembre, a la Casa de l’Església: Jornada de voluntaris de la Pastoral de la Salut de Sant Feliu de Llobregat.

Audició de cant gregorià. Una passejada per la música monàstica: Divendres, 21 de novembre, a les 8 del vespre, a l’església de Sant Francesc. Concert a través dels cantorals dels segles XV-XVII usats per les comunitats de monges benedictines de Sant Pere de les Puel·les i Santa Clara de Barcelona. Amb la participació del grup  “Auditexaudi” i del cor “Schola Gregoriana de Catalunya”.

Santa Maria 2020. Els donatius a benefici de les obres de restauració de la Basílica es poden ingressar al compte del Banc Popular ES58 0075 0769 3706 00608716 o lliurar-los a la Parròquia de Santa Maria / Comissió Santa Maria 2020.

Pàgina WEB de les Parròquies de Vilafranca: Consulteu-la! L’adreça és:

www.parroquiesdevilafranca.org