14 DE DESEMBRE DE 2014

CÀRITAS : CAMPANYA DE NADAL

Carta del Director de Càritas Sant Feliu

“Des del passat mes de febrer de 2014, es va fer efectiva la posada en funcionament de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, amb l’encàrrec de portar a terme l’acció social i l’exercici de la Caritat de l’Església a la nostra diòcesi.

La Caritat és una de les branques importants de la nostra missió com a Església i per aquest motiu des de Càritas treballem amb responsabilitat i compromís per estar al costat de les persones més empobrides i lluitar amb fets i paraules per aconseguir un món més just i solidari; i poder esdevenir l’expressió de l’amor de la comunitat cristiana envers les persones que més ho necessiten.

Per aquest motiu, i per poder continuar desenvolupant la nostra missió a través dels diferents serveis i projectes, i per poder continuar oferint tot el suport proper i necessari a les Càritas parroquials i interparroquials de la nostra diòcesi, us recordem que les dues col·lectes anuals manades, que coincideixen amb els dos moments litúrgics de Nadal i Corpus, s’han de destinar íntegrament a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

En aquests moments inicials, necessitem del compromís i la implicació de tota la comunitat, per poder continuar desenvolupant la nostra tasca en benefici de les persones que més ho necessiten. Per això us demanem un esforç d’implicació, sobretot en les dues  grans campanyes: NADAL i Corpus”.

LA COL·LECTA EXTRAORDINÀRIA SERÀ EL PROPER CAP DE SETMANA, ELS DIES 20 I 21 DE DESEMBRE.

——————————————————————————————————–

Temps d’Advent. Dies feiners: ¼ de 9 del matí, pregària de Laudes i Eucaristia a la Parròquia de la Stma. Trinitat. Dimarts i divendres, a 2/4 d’11, Eucaristia a l’església de Sant Francesc. De dimarts a divendres, a les 8 del vespre, pregària de Vespres i Eucaristia a la Basílica de Santa Maria. Els dimarts, a les 8 del vespre, Eucaristia a l’església de la Mare de Déu de Montserrat. Els dies festius: Horari habitual de misses.

Grups de diàleg. Iniciem les trobades d’aquest curs el proper dilluns dia 15 de desembre, de 9 a 2/4 d’11 del vespre, a la sala Mn. Vinyeta. El tema que es tractarà serà: “El dret a l’autodeterminació segons la doctrina social de l’Església”. La conferència anirà a càrrec del Dr. Xavier Morlans, prevere i teòleg.

Curs bíblic. Dimarts dia 16, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria. Tema: Gn 9,12-17.

Trobada de catequistes. Dimecres dia 17, a les 6 de la tarda, a Santa Maria.

Consell pastoral parroquial. Dijous dia 18, a les 9 del vespre, a la rectoria.

Celebracions comunitàries del sagrament del perdó. Dilluns dia 22 de desembre, a les 7 de la tarda, a l’església de Sant Francesc i a les 9 del vespre, a la Basílica de Santa Maria. Dimarts dia 23, a les 8 del vespre, a l’església de la Mare de Déu de Montserrat.

Horaris de celebracions de les festes de Nadal. El trobareu en el proper “Full informatiu” extraordinari.

Consulteu la pàgina WEB: www.parroquiesdevilafranca.org

Hi trobareu informació sobre la vida de la Parròquia.