1 DE MARÇ DE 2015

PREGUEM AMB L’EVANGELI

(del llibret “la missa de cada dia”)

Et volem donar gràcies, Pare,

perquè ens convides a viure com a fills teus i perquè en Jesús ens mostres quin és el camí per seguir aquesta vocació.

Gràcies també

perquè ens omples de benediccions i donant-nos el teu Fill com a germà ens ho has donat i ens ho dónes tot.

Volem respondre als teus dons amb la confiança de saber, com Pau, que Tu ets a favor nostre i amb la decisió d’obeir el teu manament d’escoltar en tot el teu Fill Jesús.

Fes que sapiguem «pujar a la muntanya» tot sovint,

per trobar-nos amb tu, escoltar-te, i renovar les forces per al nostre camí;

que el contacte freqüent amb Tu ens transfiguri i ens faci passar

de l’egoisme a la plena generositat,

de la poca fe a la confiança total,

de l’individualisme a la vida de comunitat,

de l’acomodació al seguiment generós de Jesucrist.

Que, caminant cada dia amb Jesús,

aprenguem a ser una Església servidora,

que viu i dóna testimoni de la joia de l’Evangeli,

de l’alegria de la vida en fraternitat,

del perdó i la reconciliació que renoven la vida de les persones i dels pobles.

PREGUEM: Oh Déu, vós que ens maneu d’escoltar el vostre Fill estimat i ens alimenteu espiritualment amb la vostra paraula; feu que, purificada la nostra visió interior, fruïm de la contemplació de la vostra glòria.

———————————————————————————————————

Viacrucis: Cada diumenge de Quaresma farem aquesta pregària comunitària.

Aquest diumenge serà a la parròquia de la Santíssima Trinitat, a les 6 de la tarda. El proper, tercer diumenge de Quaresma, a la capella de la Mare de Déu de Fàtima, a la mateixa hora.

Litúrgia de les hores: Durant la Quaresma, els dies feiners (de dilluns a dissabte) resem LAUDES, juntament amb la missa de ¼ de 9 del matí; i de dimarts a divendres resem VESPRES amb la missa de les 8 del vespre.

Missa d’infants: Cada dissabte, a les 8 del vespre, a Santa Maria. Hi són especialment convidats els nens i nenes de la Catequesi, juntament  amb els seus pares.

Curs bíblic. El proper dimarts dia 3 de març, a la rectoria, a ¾ de 7 de la tarda. Tema: Lc 15,11-32. Estudi (p. 39). Pagola 31 (p. 226).

Consell pastoral parroquial. Dijous dia 5, a les 9 del vespre, a la rectoria.

Cos de Portants del Santcrist. Assemblea: dissabte dia 7 de març, a les 5 de la tarda, a la rectoria (sala del Consell).

Missa Familiar. El proper dissabte dia 7, a les 7 de la tarda, a la Parròquia de la Santíssima Trinitat.

Grups de Diàleg. Dilluns dia 9 de març, de 9 a 2/4 d’11 del vespre, a la sala Mn. Vinyeta. Tema: “ERA FORASTER I EM VAU ACOLLIR”. Conferenciant: Jaume Flaquer, jesuïta.

Consulteu la pàgina WEB: www.parroquiesdevilafranca.org

Hi trobareu informació sobre la vida de la Parròquia.