10 DE MAIG DE 2015

CARTA DEL BISBE AGUSTÍ

Amb motiu del 10è aniversari de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, el nostre Bisbe ens ha adreçat la següent carta:

Benvolguts,

Com recordareu, el passat 12 de setembre érem convidats a viure aquest curs amb un esperit d’acció de gràcies pel passat i de recerca de la voluntat de Déu mirant el futur, amb motiu de l’escaiença enguany del 10è aniversari de la nostra Diòcesi. A la carta  convocatòria assenyalàvem tres moments importants: la mateixa celebració del 12 de setembre, el temps de revisió i de consulta i la celebració eucarística a Montserrat, el proper dia 17 de maig. Tot responia a una mateixa intenció: ser fidels a la idea força que ens ha inspirat al llarg d’aquesta dècada de vida eclesial, és a dir, deixar-nos portar per l’Esperit de comunió, ànima de la nostra Església.

Un cop realitzat el treball de consulta, ens disposem a celebrar la TROBADA DIOCESANA A MONTSERRAT. Confiem que l’Esperit ens permeti de viure una bona experiència d’Església als peus de la Mare de Déu. Amb la mirada posada en el futur, demanarem que ens encomani la seva capacitat de conèixer la voluntat de Déu i la seva confiança per complir-la.

Us convidem, doncs, a participar en l’Eucaristia que celebrarem, si Déu vol, a la basílica de la Mare de Déu de Montserrat, a les 5 de la tarda. Comptem amb la vostra presència. Esperem trobar-nos una bona representació de tota la Diòcesi, que prega i camina compartint el mateix amor.

Fins aviat. Amb tot afecte en el Senyor,

AGUSTÍ CORTÉS SORIANO, Bisbe de Sant Feliu de Llobregat

——————————————————————————————————————–

17 de maig : Trobada Diocesana a Montserrat: Es celebrarà el proper diumenge, amb el següent horari:

• 16.00 h. Acollida a l’atri de la basílica.
  • 17.00 h. Eucaristia concelebrada.
  • 18.30 h. Cloenda a la plaça.

L’ Arxiprestat organitza autocars que sortiran de Vilafranca a les 9 del matí i a les 3 de la tarda. Les inscripcions –fins dimecres dia 13- es fan en el despatx parroquial (dilluns i dimecres de 7 a 9 del vespre).

ATENCIÓ: Aquest dia no hi haurà missa vespertina a Vilafranca.

Festa de la Mare de Déu de Fàtima: S’escau el dimecres d’aquesta setmana entrant. Aquest dia la missa vespertina la celebrarem a la seva capella.

158è Pelegrinatge a Lourdes, els dies 25 al 29 de juny: Les persones interessades a participar-hi poden rebre informació i recollir els fulls d’inscripció, els propers dies 13 (dimecres) i 14 (dijous) de maig, de 7 a 9 del vespre, a les oficines de la rectoria, al primer pis.

La data màxima per entregar les inscripcions serà el divendres dia 22 de maig, de 7 a 9 del vespre, en el mateix lloc.

Grups de diàleg: La propera trobada, la penúltima d’aquest curs, serà dilluns dia 18 de maig, de 9 a 2/4 d’11 del vespre, a la sala parroquial Mn. Vinyeta. En aquesta ocasió el P. Joan Carrera, jesuïta, presentarà el tema: “ALGUNES REFLEXIONS SOBRE BIOÈTICA”.

Pelegrinatge a Àvila i a Fàtima. Coincidint amb el cinquè Centenari del naixement de santa Teresa de Jesús, organitzem aquest Pelegrinatge, del 22 al 29 d’octubre. Visitarem Àvila, Alba de Tormes, Salamanca i diversos llocs de Portugal : Fàtima, Aljustrel, Batalha, Lisboa i els seus voltants (Sintra, Cascais, etc.). Els interessats podeu demanar informació en el despatx parroquial.