17 DE MAIG DE 2015

PREGÀRIA A LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT

PATRONA DEL BISBAT DE SANT FELIU

Amb motiu del 10è aniversari de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, transcrivim la pregària escrita pel Bisbe Agustí amb motiu de la proclamació de l’esmentat patronatge.

Santa Maria, Mare de Déu de Montserrat, Vós sou l’espill nítid on la nostra Església s’emmiralla, Vós la mare que ens engendra, Vós la germana que ens acompanya.

Amb Vós volem presentar al Senyor la nostra humanitat, el que som i tenim. I amb Vós, entonant càntics de lloança, acollir, en la nostra petitesa les meravelles del seu poder.

Concediu-nos a nosaltres, pelegrins de la terra promesa, de romandre fent camí, ferms com Vós, sigui vora la Creu en hores de foscor, sigui amb els germans en dies de llum i flama.

Vós, beneïda en la fe i en la pobresa, atanseu-nos els favors del vostre Fill sobre la nostra gent, sobre les vinyes i les fàbriques, sobre el riu, la terra i la mar.

Feu que l’Església de Sant Feliu de Llobregat no perdi mai l’horitzó de la vostra muntanya, ni per la boira de l’error, ni pels miratges seductors, ni per les llàgrimes del sofriment.

Ans concediu-nos de sostenir la mirada que us contempla voltada de sol. En Vós la nostra Església és ja al cel mentre, encara a la terra, camina oferint el llevat d’una inestroncable esperança.

——————————————————————————————————————-

17 de maig: Trobada Diocesana a Montserrat. Es celebra  aquest diumenge, amb el següent horari:

• 16.00 h. Acollida a l’atri de la basílica.
  • 17.00 h. Eucaristia concelebrada.
  • 18.30 h. Cloenda a la plaça.

ATENCIÓ: Aquest dia no hi haurà missa vespertina a Vilafranca.

Grups de diàleg. La propera trobada, la penúltima d’aquest curs, serà dilluns dia 18 de maig, de 9 a 2/4 d’11 del vespre, a la sala parroquial Mn. Vinyeta. En aquesta ocasió el P. Joan Carrera, jesuïta, presentarà el tema: “ALGUNES REFLEXIONS SOBRE BIOÈTICA”.

158è Pelegrinatge a Lourdes, els dies 25 al 29 de juny.

La data màxima per entregar les inscripcions serà el divendres dia 22 de maig, de 7 a 9 del vespre, a les oficines de la rectoria.

Celebració del sagrament de la Confirmació. El proper dissabte, festa de la Pentecosta, un grup d’adolescents i joves de les nostres parròquies de Vilafranca, rebran el sagrament de la Confirmació. Serà durant la missa de les 8 del vespre.

Cloenda del 125è aniversari del Col·legi de Sant Ramon de Penyafort. Celebració de l’Eucaristia, presidida pel Bisbe Agustí, el dissabte dia 30 de maig, a les 8 del vespre, a la Basílica de Santa Maria.

Audició de la PASSIÓ SEGONS SANT JOAN de J.S. Bach.

A benefici de les obres de restauració de la Basílica.

Diumenge 31 de maig, a les 7 de la tarda, a la Basílica de Santa Maria, a càrrec de la Polifònica de Vilafranca i l’Orquestra Barroca Catalana.

Venda d’entrades a diversos comerços, a la sagristia i al despatx parroquial. Places limitades.