14 DE JUNY DE 2015

LA PREGÀRIA DELS MALALTS

JESÚS ENS DIU … Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou, feu-vos deixebles meus, que jo sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs que tant desitjàveu. Perquè el meu jou és suau i la meva càrrega lleugera. (Mt 11,28-30)

PREGÀRIA DE LA CREU I LA RESURRECCIÓ

Jesús, germà, amic, Senyor.

Davant la vostra creu no puc fer altra cosa que agrair el vostre amor tan gran.

Vós ens heu mostrat que el camí de Déu,

el camí de l’estimació, de la fidelitat, de la justícia,

és l’únic camí que dóna vida.

I per això heu mort en aquest suplici.

Però en la vostra creu, Jesús, contemplem alhora la vostra resurrecció.

La creu no és el final, la creu és font de vida.

Per això, Jesús, germà i amic, Senyor de la vida,

contemplant la vostra mor per amor,

em sento reconfortat i renovat.

El meu dolor s’uneix al vostre dolor.

Perquè sé que el vostre camí,

aquest camí al qual jo vull unir-me amb fe i esperança,

és vida que no s’acaba mai.

Gràcies, Jesús.

Us demano que sigueu sempre amb mi,

que sigueu sempre amb la gent que estimo,

que sigueu sempre amb tots els qui sofreixen.

Jesús, Senyor,

pa de vida eterna, llum en la foscor, font de tota esperança,

doneu-me la vostra força i la vostra pau.

——————————————————————————————————————–

L’evangeli d’aquest diumenge: Dues petites paràboles sobre la força de la llavor. Jesús vol que ens fixem en la força de la llavor que és capaç de germinar, créixer i produir espigues ben granades. És segurament una invitació a confiar en la força de la Paraula i de l’Esperit en el món. I és una crida a cada deixebles i a tota l’Església a ser sembradors generosos de la Paraula i a confiar que ella fructificarà en el cor de cada persona.

Celebració comunitària del sagrament de la Santa Unció. Serà aquest diumenge dia 14, dins la missa vespertina de Santa Maria. Els interessats a rebre el sagrament (persones ancianes i malalts d’una certa gravetat) hauran de ser a la Basílica mitja hora abans d’iniciar la celebració, és a dir, a 2/4 de 8 del vespre.

Trobades de fi de curs. Aquesta setmana entrant estan previstes dues trobades de fi curs:

• Dilluns dia 15, a les 9 del vespre, trobada dels acollidors de promesos de tota la Vicaria del Penedès, Anoia, Garraf.
  • Dijous dia 8, a les 8 del vespre, trobada de tots els “agents de pastoral” de les Parròquies de Vilafranca.

Curs bíblic. Dimarts dia 16, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria, última trobada d’aquest curs. Tema: Lc 17,11-19. Lectio divina p. 85.

Celebració de les noces d’or i d’argent matrimonials. Tots els matrimonis que enguany celebren els 50 o 25 anys de casats són convidats a renovar els seus compromisos matrimonials en l’Eucaristia de les 12 del migdia, a la Basílica de Santa Maria, el proper diumenge dia 21 de juny. Els interessats han de comunicar prèviament la seva assistència, en el despatx parroquial: dilluns, dimecres o divendres, de 7 a 9 del vespre.

Consulteu la pàgina WEB: www.parroquiesdevilafranca.org – Hi trobareu informació sobre la vida de la Parròquia.