20 DE SETEMBRE DE 2015

INICIEM EL CURS 2015-2016

Cada any, la segona quinzena de setembre,  coincidint amb el començament del curs escolar, iniciem també un NOU CURS PASTORAL.

A més de les tasques pastorals habituals, aquest curs que comencem quedarà marcat per dos fets extraordinaris, un a nivell d’Església universal i un altre a nivell d’Església diocesana. A nivell d’Església universal celebrarem l’ANY DE LA MISERICÒRDIA, i com a Diòcesi de Sant Feliu començarem a dur a terme les resolucions sorgides de la revisió feta el curs passat amb motiu del desè aniversari de la creació de la Diòcesi. Per a aquest curs s’ha escollit com a lema: “MANTENIU-VOS EN EL MEU AMOR”.

L’Any jubilar de la Misericòrdia s’obrirà el 8 de desembre de 2015, solemnitat de la Immaculada Concepció i es conclourà en la solemnitat litúrgica de Jesucrist Rei de l’Univers, el 20 de novembre de 2016. «Allí on l’Església estigui present, allí ha de ser evident la misericòrdia del Pare» ens recorda el Papa Francesc. I, també ens diu: «En les nostres parròquies, en les comunitats, en les associacions i en els moviments, en fi, arreu on hi hagi cristians, tothom ha de poder trobar un oasi de misericòrdia».

L’aplicació de les primeres conclusions de la revisió dels 10 anys de la Diòcesi girarà entorn de tres eixos:

• Crida a l’autenticitat de vida;
  • Crida a l’evangelització;
  • Crida a la renovació d’estructures.

Dins de cada un d’aquests apartats s’assenyalen objectius i mitjans.

N’anirem parlant.

—————————————————————————————————————

Catequesi parroquial curs 2014-2015

INSCRIPCIONS:

Els pares dels nens i nenes que faran tercer curs de primària a l’Escola, poden inscriure el seu fill/a al primer curs de Catequesi. Els pares dels nens i nenes que l’any passat varen fer primer curs de Catequesi, i volen que facin el segon, els han d’inscriure novament.

Dies de les inscripcions : Varen ser la setmana passada. No obstant, els qui encara no ho han fet, i desitgen fer-ho, poden passar aquesta setmana entrant pel despatx parroquial o per l’església de  la Mare de Déu de Montserrat, al Barri de l’Espirall. Els de primer curs podran adquirir el Catecisme i el Quadern. Preu 35 euros. Els de segon, només el Quadern. Preu 15 euros.

També aquesta setmana, del 21 al 25 de setembre, de 2/4 de 7 a 2/4 de 8 de la tarda es fan les inscripcions dels nens i nenes que ja han fet la 1ª Comunió i volen continuar assistint a unes trobades, que anomenem “Diver-Cat”.

INICI DE LA CATEQUESI:

Primer curs: Dilluns 5 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda.

Segon curs:  Dimarts 6 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda.

“Diver-Cat”: Dissabte 3 d’octubre, a les 7 de la tarda.

REUNIONS AMB ELS PARES:

Al llarg del curs hi haurà diverses trobades de pares – catequistes i mossèn. Es convocaran oportunament.

Romeria a Montserrat del 16 al 19 d’octubre

“Tots quedaren plens de l’Esperit Sant”

El proper dimarts dia 22, a les 7 de la tarda, a la sala parroquial Mn. Vinyeta : TROBADA AMB ELS ROMEUS.