15 DE NOVEMBRE DE 2015

DIA DE “GERMANOR”

Aquest cap de setmana celebrem, com cada any el tercer diumenge de novembre, el DIA DE L’ESGLÉSIA DIOCESANA-“GERMANOR”.

El lema d’enguany és: “Una Església i milers d’històries gràcies a tu”.

Comentant aquest lema, el Bisbe Agustí ha escrit: «Cada història individual o comunitària fa o desfà Església. L’Església, en aquest cas l’Església diocesana, viu o s’afebleix en les històries concretes. La gestió econòmica, la comunicació de béns, les ajudes materials, són en definitiva, en un sentit o altre, sempre moviment i fluxos de comunió eclesial. Voldríem per tant que en la mateixa mesura que somniem amb una Església més autèntica, féssim signes eloqüents de comunicació de béns, també materials. Per part del bisbat de Sant Feliu de Llobregat, com a representant de l’Església diocesana, ens comprometem a treballar pel bé de les comunitats i de les persones concretes, especialment de les més necessitades, renovant el nostre compromís de transparència i participació en l’administració i cuidant al màxim de ser fidels al principi que els béns materials nostres són de tots i tenen el seu únic destí: servir a tots.

Apel·lant a aquest esperit de comunió fraterna, fem una crida a la vostra generositat. Cada vegada més trobem realitats eclesials materialment empobrides. Entre tots fem possible que no manqui a ningú, per causa de mitjans econòmics o materials, la possibilitat de gaudir d’una vida de fe en el seguiment del Crist.

Agraint la vostra generositat, us desitjo la benedicció de Déu».

LA COL·LECTA DE TOTES LES MISSES D’AQUEST CAP DE SETMANA VA DESTINADA A “GERMANOR”, FONS COMÚ DIOCESÀ. Siguem generosos!

—————————————————————————————————————

Un nou Beat vilafranquí: El proper dissabte 21 de novembre, a 2/4 de 12 del migdia, a la Catedral de Barcelona, es celebrarà l’Eucaristia de Beatificació de 26 frares màrtirs de l’Orde dels Caputxins. Entre aquests n’hi ha un de vilafranquí: Marçal de Vilafranca del Penedès (Carles Canyes Santacana) que va néixer a Vilafranca el 16 d’abril de 1917 i fou martiritzat el dia 20 d’agost de 1936, a l’edat de 19 anys. Ens unim a l’acció de gràcies de la Família Caputxina i, des d’ara ens encomanem al nou Beat.

Missa Nova: Aquest dissabte 14 de novembre, presidirà l’Eucaristia de les 8 del vespre, Mn. Borja Martín Sánchez, que fou ordenat prevere a la Catedral de Tarragona, el passat dia 11 d’octubre. Ens unirem a la seva acció de gràcies i l’encomanarem a Déu.

Curs bíblic: El proper dimarts dia 17, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria. Tema: Lc 24,13-35. Lectio divina (p. 121) Els Deixebles d’Emaús. Pagola 44 (p. 321).

Cadena de pregària per les vocacions: D’acord amb el lema “La família, font de vocacions”, tindrem especialment present aquesta intenció en l’Eucaristia vespertina de dijous, dia 19.

Reunions de pares i mares dels nens i nenes de segon curs de Catequesi:

• Divendres dia 20, a les 9 del vespre, a la rectoria;
  • Dissabte dia 21, a les 9 del vespre, a la capella de l’Espirall.

Nit Solidària del Rotary Club a benefici de la restauració de la Basílica de Santa Maria: El proper dia 27 de novembre es celebrarà el SOPAR de la Nit Solidària del Rotary Club. Tothom que hi vulgui col·laborar pot fer-ho assistint al sopar, que té un cost de 75,00 €, o fent el donatiu al compte ES40 2100 3087 1522 0039 0749. Cal confirmar l’assistència al telèfon 93 817 27 62.