7 DE FEBRER DE 2016

57a CAMPANYA CONTRA LA FAM

“PLANTA-LI CARA, A LA FAM : SEMBRA”

A l’inici de l’ANY DE LA MISERICÒRDIA, recordem com podem concretar l’Amor incommensurable de Déu, en la persona dels nostres proïsmes: donar menjar a qui té fam, vestir el despullat, acollir el foraster, visitar i atendre els malalts, ensenyar a qui no sap, perdonar les ofenses, suportar amb paciència els defectes del pròxim…

Els milers de missioners i voluntaris fan possible que la Misericòrdia de Déu arribi a milions de persones sofrents d’arreu del món. Amb el seu treball MANS UNIDES ensenya com la caritat ens dóna esperança en un cel nou i una terra nova. El lema d’enguany ens motiva a no acceptar les desigualtats cada vegada més profundes entre les persones i a actuar en conseqüència.

El projecte d’aquest any el treballarem conjuntament tota la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. El projecte es localitza a l’estat de Karnakaka a l’Índia, on deu pobles del districte de Chik-Magabur es beneficiaran de l’adquisició d’una clínica mòbil de salut, per combatre l’alt índex de mortalitat tant infantil com d’adults, per causa de la precària situació de la sanitat.

• Dissabte 13 i diumenge 14 de febrer: pregària pel Tercer Món i col·lecta extraordinària;
  • Divendres, 19 de febrer, a les 9 del vespre: 32è sopar solidari contra la fam. Mn. Agustí Roig comentarà l’experiència viscuda l’estiu passat a la República Dominicana, amb el següent títol: “República Dominicana, país de contrastos”.

——————————————————————————————————————-

QUARESMA DE L’ANY SANT DE LA MISERICÒRDIA

Dia 10 de febrer: Dimecres de Cendra. Aquest dia comença el temps fort de Quaresma. QUARESMA és temps de posar-nos les piles per tal de no malversar la gràcia salvadora que el Senyor no deixa de vessar damunt nostre. És l’hora favorable per a sintonitzar amb la dinàmica de reconciliació i de vida que ens porta cap a la Pasqua, la de cada any i la definitiva.

En totes les misses es farà la imposició de la cendra.

A partir del proper diumenge, farem la pregària del Viacrucis, cada diumenge, a les 6 de la tarda. Començarem fent-lo a la Basílica de Santa Maria.

Actes amb motiu de la festivitat de Sant Jocund:

• Dimarts 9 de febrer, a les 8 del vespre: MISSA SOLEMNE i cant dels Goigs. Lliurament d’un diploma recordatori a les persones que han fet una aportació nominal per tal de sufragar les despeses del retaule majòlica del Sant.
  • Dijous 11 de febrer, a les 7 de la tarda, a la sala parroquial Mn. Vinyeta, conferència a càrrec de l’historiador Daniel Sancho, sobre “L’Església a Vilafranca després de Sant Jocund (1680-1808)”.
  • Diumenge 14 de febrer, a la 1 del migdia, tradicional Concert de Sant Jocund interpretat enguany per Berenguer Montserrat (orgue), Neus Satesmases (flauta travessera) i Sergi Renom (violí).

Festivitat de la Mare de Déu de Lourdes: S’escau el dijous dia 11. Els membres de l’Hospitalitat participaran en l’Eucaristia de les 12 del migdia, el diumenge dia 14.

Pàgina WEB: www.parroquiesdevilafranca.org. Consulteu-la!