3 D’ABRIL DE 2016

PASSEM DE MORT A VIDA

Crist ha ressuscitat!

Crist ha passat de la mort a la vida!

Crist ha fet possible que nosaltres també ens unim a aquest pas, la qual cosa comporta:

• Passar del pecat al perdó / de la venjança a la misericòrdia;
  • Passar de la por al coratge / de la covardia a la valentia;
  • Passar de la foscor a la llum / de l’orgull a la humilitat;
  • Passar de la fredor a la calidesa / de l’egoisme a la solidaritat;
  • Passar de la tristor a l’alegria / del silenci a l’anunci;
  • Passar de la disgregació a la fraternitat;
  • Passar de la divisió a la comunió.

La Pasqua de Jesucrist és l’esdeveniment que fa possible la comunió més plena entre els homes i dones del nostre món, la comunió de germans i fills d’una mateix Pare. I aquesta comunió augmenta i creix mitjançant la comunió en l’Eucaristia, que és la comunió amb el Crist mort i ressuscitat.

El papa Francesc ha volgut celebrar el Jubileu de la Misericòrdia, al llarg de tot aquest any. És per això que aquest any la Pasqua està marcada, com ho ha estat la Quaresma, per la MISERICÒRDIA i tot el camí cristià de la cinquantena pasqual serà un camí de misericòrdia.

«Misericordiosos com el Pare». Jesús ho va ser i nosaltres també ho hem de ser i ho serem amb l’ajut de l’Esperit Sant.

BONA PASQUA !

—————————————————————————————————————–

TROBADA PASQUAL 2016

“Jo sóc el cep i vosaltres les sarments”

Diumenge dia 17 d’abril a Les Cabanyes, poble natal del Venerable Dr. Josep Torras i Bages recordant el centenari de la seva mort a les 6 de la tarda a l’esplanada de l’antiga església: Eucaristia solemne presidida pel bisbe Agustí Cortés, Lectura de les aportacions de les parròquies a l’Objectiu diocesà i Ofrena dels arxiprestats.

Calendari baptismal durant el temps de Pasqua

• Dissabte 2 d’abril : nens que han de fer la 1ª Comunió
  • Diumenge 3 d’abril, a les 17 h, a Santa Maria
  • Dissabte 23 d’abril, a les 18 h, a Santa Maria
  • Dissabte 14 de maig, a les 18 h, a Santa Maria

Curs bíblic: Dimarts 5 d’abril, a ¾ de 7 de la tarda, a la rectoria. Tema: Lc 1,26-38. Estudi (p. 183) Maria de Natzaret. Pagola 1 (p. 17) Un anunci joiós.

Consell pastoral parroquial: Es reunirà dijous dia 7 d’abril, a les 9 del vespre, a la rectoria.

Programació Grups de diàleg d’abril a juny

• Dilluns 11 d’abril: “Entendre i comprendre l’Islam”, per Jaume Flaquer, jesuïta.
  • Dilluns 23 de maig: “Any Sant de la Misericòrdia. Misericordiosos com el Pare”, per Gaspar Mora, prevere.
  • Dilluns 13 de juny: “La Família, avui. Conclusions del Sínode”, per Manuel Claret, prevere.