5 de FEBRER de 2017

“EL MÓN NO NECESSITA MÉS MENJAR,

NECESSITA GENT MÉS COMPROMESA”

Aquest és el lema de Mans Unides per la Campanya 2017. Recordem les paraules del papa sant Joan Pau II l’any 1992, que deia el que coneixem com la “paradoxa de l’abundància”: “hi ha menjar per a tothom però, no tots poden menjar mentre el malbaratament, el descart, el consum excessiu, i l’ús d’aliments per altres finalitats són davant dels nostres ulls”. Què fem davant d’aquesta situació?

A la nostra diòcesi de Sant Feliu de Llobregat col·laborarem en el projecte d’aquest any 2017 que és “Construcció d’una escola de primària: tres aules, sales auxiliars, biblioteca, magatzem i serveis higiènics a la localitat de Bodmal, a l’estat d’Odisha, a l’Índia. Una zona molt pobra i aïllada on la població viu en petites comunitats entre els boscos, en habitatges precaris, que no disposen de llum, ni aigua corrent ni mobiliari. En aquest context, el treball educatiu dels infants i joves és molt important, per això s’ha presentat aquest projecte que beneficiarà infants i joves de diverses edats i el futur d’aquestes comunitats.

A les nostres parròquies celebrarem aquests actes:

• Divendres 10 de febrer, a les 21.00 h, 33è Sopar Solidari contra la Fam. Abans de sopar, el Sr. Josep M. Oró, delegat diocesà de Mans Unides, ens parlarà de la seva estada a Colòmbia durant els tractats de pau entre el Govern colombià i les guerrilles de les FARC.
  • Dissabte 11 i diumenge 12 a tots els centres de culte, a la celebració de l’Eucaristia: pregària pel Tercer Món i Col·lecta extraordinària.

—————————————————————————————————————–

ACTES DE SANT JOCUND

Dimarts 7 de febrer de 2017

Destrucció i pèrdua del patrimoni eclesiàstic als segles XIX i XX”. Conferència de Daniel Sancho París, a les 19.00 h, a la Sala Parroquial Mn. Joan Vinyeta.

Dijous 9 de febrer de 2017

Ofici Solemne de Sant Jocund i cant dels Goigs a les 20.00 h, a la Basílica de Santa Maria.

Diumenge 12 de febrer de 2017

Concert de Sant Jocund, a les 13.00 h, a la Basílica de Santa Maria.

FESTIVITAT DE LA MARE DE DÉU DE LOURDES: S’escau el dissabte 11 de febrer. Diumenge 12 de Febrer, els membres de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes, Delegació de Vilafranca, participaran a l’Eucaristia de les 12 del migdia.

MISSA FAMILIAR: Aquest mes de febrer NO hi haurà Missa familiar. Disculpeu les molèsties.

CURS BÍBLIC: El proper dimarts dia 7 de febrer, a la rectoria, a ¾ de 7 de la tarda. Tema: Ac 9, 1-25; estudi punts 1 i 2: la conversió de Saule. “Consultar los Hechos” pàgina 158.

Les Parròquies a la xarxa:  http://www.parroquiesdevilafranca.org