10 de desembre de 2017

Per molts anys, mossèn Josep!

Benvolguts familiars i amics: Aquest desembre, el dia 23, s’escau el 50è. aniversari de la meva ordenació presbiteral, que va tenir lloc el 23 de desembre de 1967. Junt amb vosaltres en dono gràcies al Senyor! El proper diumenge 17 de desembre de 2017 celebraré la missa a l’església parroquial de la Santíssima Trinitat de Vilafranca del Penedès a les 6 de la tarda. La col·lecta que es farà aquest dia serà destinada al Centre d’Acollida Abraham, que gestiona Càritas. La vostra participació i pregària serà el millor regal que em podeu fer. Ben vostre! Josep Puig Font.

Nascut el 1941 a Sant Pau d’Ordal, va ser ordenat prevere al Seminari de Barcelona el 1967. Vicari d’Esparreguera del 1967 al 1974. Rector d’Abrera del 1974 al 1981. Rector de Santa Margarida i els Monjos del 1981 al 1991. Rector de Pontons, Torrelles de Foix i el Terme del 1993 al 2007. Rector de Moja des del 1981, de la Santíssima Trinitat de Vilafranca des del 1991, i de Vilobí, Les Cabanyes, Font-rubí i Guardiola des del 2007. Arxiprest de Vilafranca des del 1991. Gràcies, Mn. Josep, pel teu servei, i per molts anys!

_____________________________________________________________

Grup d’estudi d’evangeli. Dimarts dia 12 de desembre a les 20:30h. (cada segon dimarts de mes a la rectoria). Grup obert a tothom que hi estigui interessat. Reflexionem sobre l’evangeli del diumenge.

Santa Llúcia. Se celebra el 13 de desembre. Les misses són com tots els dimecres: a les 8:15h. al monestir, a les 8:15 a la Trinitat i a les 20h. a Santa Maria, on hi ha un altar i imatge de la santa i màrtir.

Sant Rosari a Santa Maria. A partir del dia 13 de desembre, cada dimecres a les 19:30h. a la capella del Santíssim de la basílica.

Altres reunions. Dimecres 13 a les 19h. grup de Tercer Món – Mans Unides. Dijous 14 a les 21h. consell pastoral interparroquial.

Pregària Jove d’Advent al Monestir del Carme (clausura). Divendres 15 de desembre a les 22h.

Sant Josep Manyanet. La seva festa se celebra el 16 de desembre. Felicitem de cor la comunitat religiosa i educativa del col. St. Ramon.

Recés espiritual “Aixeca’t”. Un dissabte al matí de cada mes (de 10:30h. a 13:30h), a l’església de Castellet. Proper recés: 16 desembre.

Pastoral de la Salut. Missa al centre sociosanitari Ricard Fortuny dissabte 16 de desembre a les 11:30h.

Pregària de Nadal. Dissabte 16 de desembre: amb l’agrupament escolta, a les 10h. a Fàtima; amb el GEP, a les 18h. a la sala Vinyeta.

Exposició de pessebres. A la Capella dels Dolors.  Oberta cada dia de 18h. a 20h. i els dissabtes, diumenges i festius també de 12h. a 14h.

Resultat col·lecta Germanor. Es va realitzar a les diferents esglésies els dies 11 i 12 de novembre, i s’han lliurat al bisbat de Sant Feliu 1.109’39 €. Gràcies per la vostra generositat.

Confirmació d’adults. Les parròquies de Vilafranca ofereixen la possibilitat de rebre el sagrament de la Confirmació a aquells adults que encara no l’han rebut. Les sessions preparatòries tindran lloc durant els mesos de febrer i març de 2018, i la celebració de la confirmació serà durant el temps de Pasqua. Inscripcions des d’ara fins el mes de gener al despatx parroquial. Obert a tot l’Arxiprestat.