7 de gener de 2018

Comencem un nou any

Aquest és el primer full informatiu parroquial de Vilafranca en aquest nou any 2018. Amb la festa del Baptisme del Senyor tanquem el cicle de Nadal i reprenem el temps de durant l’any. “Que el Senyor ens beneeixi i ens guardi, que el Senyor ens faci veure la claror de la seva mirada i s’apiadi de nosaltres; que el Senyor giri cap a nosaltres la seva mirada i ens doni la pau” (Nombres 6,24-26, de la 1ª lectura del dia 1 de gener).

_____________________________________________________________

Sant Raimon de Penyafort. Com que aquest any el 7 de gener cau en diumenge, per tal de solemnitzar especialment la festa del copatró de Vilafranca, i que no coincideixi amb la festa del Baptisme del Senyor, celebrarem la missa solemne el dilluns dia 8 a les 20h. a la basílica de Santa Maria, amb la participació de la Schola Gregoriana. Al final, cant dels goigs a la seva capella. Aquest dia no hi ha missa de difunts (les intencions passen al dilluns dia 15).

Campanya de l’Ampolla. 13 de gener. Destinació dels beneficis: AMPERT, associació contra el càncer i de suport al malalt oncològic. Aquest any, amb motiu de la campanya “el contenidor d’or”, també recollirem tot tipus de vidre.

Pregària jove, preparatòria de la Campanya de l’Ampolla. Divendres dia 12 a les 21h. a la cripta de Santa Maria.

Grup d’estudi d’evangeli. Dimarts dia 9 de gener a les 20:30h. (cada segon dimarts de mes a la rectoria). Grup obert a tothom que hi estigui interessat. Reflexionem sobre l’evangeli del diumenge.

Altres reunions. Dimarts 9 a les 20:30h, reunió de la comissió d’economia i obres. Dijous 11 a les 18h, reunió de l’equip responsable de catequesi.

Exposició del Santíssim. A partir del mes de gener, comencem un nou espai de pregària. El primer dijous de cada mes (que no sigui festiu o vacances), després de la missa de les 20h. a la capella del Santíssim de Santa Maria, tindrem una estona de pregària amb el Santíssim exposat. Comencem el dijous dia 11.

Monestir de la Mare de Déu del Carme. En el capítol celebrat el passat 18 de desembre, va resultar elegida nova priora la germana Maria Juliana Kilonzo. Encomanem el monestir en aquesta nova etapa i preguem el Senyor que tingui encert en el guiatge de la comunitat.

Resultat col·lecta Càritas Diocesana. Es va realitzar a totes les misses dels dies 16 i 17 de desembre, i s’han lliurat a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat 1.159’37€.

Santuari de la Mare de Déu de Foix. Recordem que està obert el primer diumenge de cada mes al matí.

Confirmació d’adults. Les parròquies de Vilafranca ofereixen la possibilitat de rebre el sagrament de la Confirmació a aquells adults que encara no l’han rebut. Les sessions preparatòries tindran lloc durant els mesos de febrer i març de 2018, i la celebració de la confirmació serà durant el temps de Pasqua. Les inscripcions estan obertes durant el mes de gener al despatx parroquial. Obert a tot l’Arxiprestat.

¿Vols rebre el full informatiu parroquial per meil? Dona al despatx parroquial la teva adreça de correu electrònic i t’inclourem en el grup al qual cada setmana s’envia el full i altres informacions parroquials.