4 de febrer de 2018

Campanya contra la fam de Mans Unides 2018:

“Comparteix el que importa”

Tindrà lloc a totes les esglésies el cap de semana 10 i 11 de febrer. Pregarem pels projectes de desenvolupament que porta a terme aquesta ONG catòlica al Tercer Món, i farem també la col·lecta.

Aquest any els diners que es recullin aniran destinats a un PROJECTE EDUCATIU a ANGOLA: reforç al cicle d’educació secundària d’una escola d’un barri perifèric de Villa Matilde, al nord-est interior d’Angola. El projecte serà portat a terme per les germanes Mercedàries missioneres de Barcelona, en concret per la Gna  Josefina Cortadella. Té un pressupost de  47.727,00 EUR

La Delegació de Mans Unides del bisbat de Sant Feliu de Llobregat assumeix aquest projecte. Per això compta amb la generositat de tots nosaltres. Així doncs, col·laboren en aquest projecte, amb les seves aportacions, totes les parròquies del nosstre bisbat, que realitzaran diferents actes al llarg de la campanya d’enguany.

Altres actes a Vilafranca amb motiu de la Campanya contra la Fam:

Exposició de Mans Unides al vestíbul de l’Hospital Comarcal: “El malbaratament dels aliments”. Del dia 2 al 25 de febrer.

Sopar de la Fam: Divendres 9 de febrer a les 21 h. al col.legi Sant Ramon de Penyafort. Ens acompanyarà el P. Josep Frigola, missioner del Pares Blancs que ha estat molts anys al Níger.

Grup Tercer Món – Mans Unides de les parròquies de Vilafranca

Col·lecta del primer diumenge de mes. La comissió d’economia recorda que cada primer diumenge de mes es fa una col·lecta extraordinària amb sobres a totes les misses, per tal de motivar les aportacions de la feligresia i així poder completar les despeses mensuals ordinàries de la parròquia. Gràcies a tots per la vostra generositat i corresponsabilitat en el sosteniment de l’Església.

Grup bíblic. Propera reunió: dimarts 6 de febrer de 18:45h. a 19:45h.  Tema: Gn 18,1-15: Sara es posà a riure per dins. Obert a tothom.

Actes amb motiu de Sant Jocund, copatró de Vilafranca.

* Dimarts 6 de febrer. Conferència: “Aproximació a la figura de Pere Alegret en el centenari de la seva mort”, a càrrec de Joan Solé Bordes, estudiós i filòleg. A les 19h. a la sala parroquial Mn. Vinyeta.

* Dimecres 7 de febrer. Conferència: “Adrià Ferran Vallès, il·lustre escultor vilafranquí”, a càrrec de Jordi Sacasas Segura, arxiver i conservador del museu i tresor de l’església parroquial de Santa Maria del Pi de Barcelona. A les 19h. a la sala parroquial Mn. Vinyeta.

* Divendres 9 de febrer. Missa Solemne. A les 20h, a la basílica parroquial de Santa Maria. En acabar, es procedirà al cant dels Goigs.

* Diumenge 11 de febrer. Concert, interpretat per Berenguer Montserrat. A les 13h, després de la missa de 12h, a la basílica.

Festa de la Mare de Déu de Lourdes. Diumenge 11 de febrer a les 12h, amb la participació de la delegació de Vilafranca de l’Hospitalitat de la M. de Déu de Lourdes, que celebra 10 anys de la seva fundació.

Comunicat de Càritas Interparroquial. A Càritas de Vilafranca necessitem i busquem persones voluntàries que vulguin oferir part del seu temps a favor dels més necessitats. Entre tots formem COMUNITAT, i us convidem a compartir el vostre temps i les vostres capacitats amb les persones que passen dificultats. Disposem de diversos projectes d’Acollida, d’Acompanyament, de Promoció de la persona. Si vols conèixer i col·laborar amb Càritas, truca el Miquel Aigudé: 607.02.20.52 (matins).