10 de juny de 2018

Colònies i campaments d’estiu

Com cada estiu, el Grup Esplai Parroquial organitza les activitats de lleure per a infants i joves. Aquest any les activitats són:

– Colònies a Penyafort: 1r torn, del 23 de juliol al 1 d’agost, per a infants de P4 fins a 3r de primària.

– Colònies a Penyafort: 2n torn, del 1 al 10 d’agost, per a nois i noies de 4t de primària fins a 1r d’ESO.

– Campaments I: del 2 al 11 d’agost (La Cerdanya), per a nois i noies de 2n i 3r d’ESO.

– Campaments II: del 1 al 12 d’agost (Menorca), per a nois i noies de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Aquest grup està tancat.

Les inscripcions per a les colònies i campaments d’estiu seran els dimarts i divendres, a partir del dia 12 de juny a l’entrada de Can Trabal, de 19’30h a 21h.

_________________________________________________

Gaudete et exsultate. La setmana passada vam començar el resum i comentari d’aquesta exhortació pastoral del papa Francesc sobre la santedat. Per manca d’espai, avui no podem continuar; ho farem la setmana vinent. En tot cas, qui ho desitgi pot adquirir el document del papa Francesc a la sagrstia i al despatx parroquial. Preu: 5 euros.

Barri del Poble Nou. Dintre del programa de festes, avui celebrem la missa a les 10h. a la capella de la Mare de Déu de Fàtima, pregant pel barri i recordant la seva construcció ara fa 65 anys.

25 anys d’ordenació sacerdotal de Mn.Joan Ramon Bullit Guasch. Va ser ordenat a Martorell el 6 de juny de 1993. Ho celebrarem avui diumenge 10 de juny a la missa de les 18:30h. al monestir de la Mare de Déu del Carme. Per molts anys!!

Grups de diàleg. Conferència: “Creure encara?, per Josep Maria Carbonell, president de la Fundació Joan Maragall. Dilluns 11 de juny a les 21h. a la sala Mn. Vinyeta. Amb la possibilitat d’adquirir el llibre de l’autor amb el mateix títol al preu de 14 euros.

Altres reunions. Dimarts 12 a les 20:30, grup d’estudi d’evangeli. Comissió Santa Maria 2020. Dimecres 13 a les 10h. Junta de Càritas Interparroquial. Dijous 14 a les 18h, equip responsable de la catequesi.

Final de curs agents de pastoral. Dimecres 13 de juny, missa a les 20h. a Santa Maria i després ressopó a la Sala Mossèn Vinyeta. Cal apuntar-se al representant del propi grup en el consell pastoral.

Recés espiritual “Aixeca’t”. Un dissabte al matí de cada mes (de 10:30h. a 13:30h), a l’església de Castellet. Proper recés: 16 de juny.

Missa familiar. Dissabte 16 de juny a les 19h. a la parròquia de la Santíssima Trinitat. Adreçada a famílies joves amb infants petits.

Festival Mans Unides

El Grup Tercer Món – Mans Unides de les parròquies de Vilafranca organitza un Festival musical i de màgia a benefici del projecte de Mans Unides en el qual participem les parròquies de la nostra diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. El  projecte vol ampliar una escola de primària a Angola, per donar cabuda a alumnes de secundària i que no s’hagin de desplaçar de la zona.

Actuaran el músic Paton Soler, la Coral de La Girada, i el Mag Agustí Miró (el mag del País del cava).

Dissabte 16 de juny a les 18h a la sala Mn. Vinyeta. El preu de l’entrada és revertida. A la sortida es recolliran donatius per al projecte de Mans Unides.