24 de juny de 2018

Bon estiu!

Avui publiquem l’últim full informatiu parroquial d’aquest curs. N’editarem un d’extraordinari, com cada any, per Festa Major. El curs que ve tornarem amb un format una mica ampliat. Avancem avui algunes dates a tenir en compte durant els mesos d’estiu.

_______________________________________________________

24 de juny, solemnitat del naixement de Sant Joan Baptista. Enguany cau en diumenge. Les misses seran com tots els diumenges. A més a més, celebrarem també la missa a les 10h. a la capella de Sant Joan.

Pastoral de la Salut. Reunió dimarts 26 a les 18:45h. Missa al centre sociosanitari Ricard Fortuny, dissabte 26 de maig a les 11:30h. La propera serà el dissabte 28 de juliol.

Altres reunions. Dilluns 25 a les 18h, reunió de catequistes. Dimecres 27 a les 20:30h, comissió parroquial de Festa Major.

Hospitalitat de la Lourdes. El 164è. Pelegrinatge serà del 28 de juny al 2 de juliol, hi participa un grup de pelegrins de Vilafranca.

Gaudete et exsultate. Qui ho desitgi, pot adquirir el document del papa Francesc a la sagrstia i al despatx parroquial. Preu: 5 euros.

Resultat col·lecta Corpus. Es va realitzar els dies 2 i 3 de juny, fruit de la qual s’han lliurat a Càritas Diocesana 1.461’54€.

____________________________________________

CALENDARI D’ESTIU

Horaris celebracions. A partir d’avui queden suprimides les misses dels diumenges a les 9h. al col·legi Sant Ramon, la missa dels dimarts i divendres a Sant Francesc, la missa dels dimarts a l’Espirall, i la pregària del rosari els dimecres a la basílica de Santa Maria.

Visites a la cripta i a Sant Francesc. Tots els dissabtes de juliol i agost de 11 a 13:30h, gràcies a un grup de voluntaris. Darrerament hem estrenat uns cordons de protecció per evitar l’accés al presbiteri de la basílica i a l’escultura del Sant Enterrament de la cripta.

Colònies i campaments. Continuen les inscripcions els dimarts i divendres de 19:30 a 21 al vestíbul de Can Trabal. Recordem els grups:

– Penyafort 1r. torn: 23 juliol – 1 agost (infants de P4 a 3r de primària).

– Penyafort 2n. torn: 1 – 10 agost (nois/es de 4t de primària a 1r ESO).

– Campaments I: 2 – 11 agost a La Cerdanya (nois/es de 2n i 3r ’ESO).

– Campaments II: 1 – 12 d’agost a Menorca (nois/es de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Aquest grup està tancat.

Pueri cantores. Dijous 12 de juliol a les 20:30h. a la basílica. Concert del cor de la catedral de Münster (Alemanya). Entrada lliure, donatius a la sortida a benefici de les obres de Santa Maria 2020.

Missa familiar. Dissabte 14 de juliol a les 19h. a la parròquia de la Santíssima Trinitat. Adreçada a famílies joves amb infants petits.

Festa de la Mare de Déu del Carme. Dilluns 16 de juliol. A les 18:30h. celebració al monestir. S’anul·la la missa de les 20h. a Sta Maria.

Festa del barri de l’Espirall. Diumenge 22 de juliol a les 11h, missa rociera a l’església de la Mare de Déu de Montserrat.

L’Assumpció de la Mare de Déu. Dimecres 15 d’agost. Festa patronal de la basílica de Santa Maria.

Concert d’orgue, dins el cicle “Orgues de Catalunya”. Dissabte 18 d’agost a les 21h. a la basílica de Santa Maria.