En el resum de l’any 2017 dèiem que s’haurien d’incrementar els ingressos per subscriptors…… En aquest exercici hi ha hagut un augment que en percentatge suposa un 34,94 % més que en el 2017. Des del Consell d’economia donem les gràcies als nous subscriptors i a la vegada us animen a col·la-borar amb noves subscripcions.

L’economia parroquial podem dir que és estable. Les despeses totals han augmentat en un 2,42 % respecte a l’exercici anterior, acomplint el proposat al comentari de despeses 2017. No obstant això, ens preocupen molt les obres d’arranjament que cada dia surten en les nostres esglésies i edificis.

Ja es consoliden tots els comptes parroquials per a la presentació de l’Impost de Societats i dels comptes al bisbat.

Al dors d’aquest full teniu els Ingressos i Despeses corresponents a l’exercici i dels comptes corresponents a la parròquia. No s’hi inclouen les entitats parroquials que funcionen de forma autònoma com la Casa de Colònies de Penyafort, Grup d’Esplai i colònies, Santa Ma-ria 2020.

Descarregar (PDF, 41KB)

RESUM INGRESSOS 2018

Els ingressos totals són 225.167,23 €, superiors a 2017 en 15.870,01 €. Aquest augment en part ve donat per les subscripcions que han augmentat en 5.114,53 €. I també pels ingressos de les partides Ciutat Jardí i Agrupament escolta; aquests són ingressos provinents d’exercicis anteriors que flueixen en aquest exercici.

En tant al resultat, hi ha un superàvit de 13.874,98 €, import provinent dels ingressos extraordinaris ja comentats. Realment si no s’haguessin produït aquests ingressos, estaríem situats en un dèficit de 4.302,64 €. Així doncs, tenim una disminució dels ingressos reals de l’exercici, qüestió aquesta que ens porta a contenir la despesa per tal de mantenir estables els resultats.

RESUM DE DESPESES 2018

Les despeses totals són 211.292,25 €. Han augmentat respecte a l’any anterior, i sobretot ha augmentat i molt la partida “reparació i conservació” en un percentatge de 12,43 %. Estem en un període de canvis d’il·luminació de les esglésies, de les bombetes tradicionals per “leds”, amb un cost important.

També han augmentat (15,61 %) els subministraments (llum, aigua i gas). Estem en un procés d’adequar les despeses i reduir-les al màxim, és una qüestió molt important i que de moment sembla que es podrà acomplir si es van mantenint els ingressos.

L’any 2019 esperem augmentar el nombre de subscriptors per poder aconseguir i mantenir que els resultats siguin els més òptims.

Descarregar (PDF, 47KB)

(cal imprimir el document adjunt, omplir-lo i deixar-lo a la rectoria o en qualsevol centre de culte)