26 de gener de 2020

Diumenge de la Paraula i Setmana de la Bíblia

En la seva carta apostòlica “Aperuit illis” (Lc 24, 45: Els va obrir l’enteniment per comprendre les Escriptures), el papa Francesc va establir el diumenge III del temps de durant l’any com el “Diumenge de la Paraula”, un dia “dedicat a la celebració, reflexió i divulgació de la Paraula de Déu”. Aquesta iniciativa, que ell mateix havia proposat al final de l’Any Sant de la Misericòrdia (2016), a Catalunya l’havíem concretat el primer diumenge d’Advent, però ara passa doncs a aquesta data, seguida d’una Setmana de la Bíblia.

A Vilafranca destacarem el leccionari amb les lectures a totes les misses d’aquest diumenge, i tindrem una CELEBRACIÓ DE LA PARAULA el dimarts 28 de gener a les 18:45 h a la capella del Santíssim de Santa Maria. Tots hi som especialment convidats.

Oferim avui en les pàgines centrals d’aquest full informatiu l’organigrama actualitzat de les nostres parròquies, amb tots els grups i serveis. El trobareu també a les cartelleres de les diferents esglésies. Donem gràcies a Déu per la vitalitat de la nostra comunitat parroquial.

Descarregar (PDF, 133KB)

CALENDARI  I  AGENDA

Diumenge 26. Diumenge III del temps de durant l’any. Diumenge de la Paraula. Aplec de Sant Pau (missa a les 11 h davant de l’ermita).

Dimarts 28. Sant Tomàs d’Aquino, prevere i doctor de l’Església. A les 18:45 h a la capella del Santíssim de Santa Maria, Celebració de la Paraula (vegeu notícia). A les 21 h, reunió de la comissió d’economia.

Dimecres 29. A les 19 h, grup Tercer Món – Mans Unides.

Divendres 31. Sant Joan Bosco, prevere.

Dissabte 1 de febrer. A les 19:15 h a la sala mossèn Vinyeta, contes de Santa Maria (activitat adreçada a infants petits que encara no estan en edat de catequesi). A les 20 h, missa amb la participació dels grups de joves.

Diumenge 2. Festa de la Presentació del Senyor (La Candelera). Benedicció de les candeles a totes les misses (també de vigília).

Full informatiu parroquial. Curs 2019-2020, n.20