Donat que no reprendrem la publicació del full informatiu parroquial fins el proper curs, informem d’algunes dates a tenir en compte:

–      Cada dimecres a les 19:30h a la basílica, pregària del rosari.

–      Dijous 11 de juny, després de la missa de les 20h a la basílica de Santa Maria: Pregària amb exposició del Santíssim, com a preparació de la festa del Corpus.

–       Dissabte 13 i diumenge 14: SOLEMNITAT DEL COS I LA SANG DE CRIST. A totes les misses es farà un signe d’adoració eucarística. Al final de la missa de les 12h a la basílica de Santa Maria, processó amb la custòdia per l’interior del temple i benedicció. Col·lecta per Càritas Diocesana a totes les misses.

–       Divendres 19 de juny: SOLEMNITAT DEL SAGRAT COR DE JESÚS. A les 19:30h a la basílica, CELEBRACIÓ COMUNITÀRIA DEL SAGRAMENT DE LA PENITÈNCIA amb absolució individual. Aquest any no vam tenir les celebracions penitencials per Setmana Santa, i molts fidels han expressat la necessitat de rebre el sagrament del perdó, després d’uns mesos tan complicats. Tot seguit, a les 20h, missa de la solemnitat.

–       Dimecres 24 de juny: SOLEMNITAT DEL NAIXEMENT DE SANT JOAN BAPTISTA. Aquest any la missa a les 12h serà a la basílica de Santa Maria, ja que la capella de Sant Joan no reuneix les condicions. No hi haurà missa al matí a la Trinitat ni al vespre a Santa Maria.