24 d’octubre de 2021

Domund 2021: Explica el que has vist i sentit

El papa Francesc ens comenta el lema d’aquest any: “És una invitació a cada un de nosaltres a fer-nos càrrec de donar a conèixer allò que tenim al cor”. Aquest lema està inspirat en el llibre dels Fets dels Apòstols (4,20): Nosaltres no podem pas deixar de parlar del que hem vist i sentit, que recull l’experiència dels apòstols, i de tots els cristians, que la Bona notícia que hem experimentat en la nostra vida no és per ser guardada, sinó per ser compartida. La lectura actual que els cristians fem d’aquestes paraules expressa la necessitat de donar testimoni d’allò que Crist Ressuscitat fa amb els que es troben amb Ell. De la trobada i l’amistat amb Crist sorgeix aquesta necessitat. Celebrem el Domund per explicar la tasca evangelitzadora de l’Església en els territoris de missió, i donar a conèixer la vida de les comunitats que constitueixen aquestes Esglésies joves. Cerquem fons per mantenir l’Església en els territoris de missió. Promovem les vocacions missioneres: la vocació a la missió no és una cosa del passat, és actual. I preguem per les missions i pels missioners i missioneres.

Mn. Manel Roig, delegat de missions del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat

Loteria de Nadal. Estan a la venda participacions del número 92.899, promogudes per la comissió Santa Maria 2020 i destinades a la rehabilitació de la basílica. Es poden adquirir al preu de 5 € al despatx parroquial, a les sagristies de les esglésies i en diversos establiments.

Subscripció al butlletí digital info+bsf, i també al full diocesà per correu electrònic. Recordem aquests dos recursos informatius que ens ofereix el bisbat i que es poden rebre setmanalment per correu electrònic. Per fer la subscripció gratuïta cal entrar al web del bisbat de Sant Feliu (https://bisbatsantfeliu.cat), i a la part inferior de la pàgina principal hi ha el formulari per realitzar-la.

Cicle de concerts d’orgue a la basílica de Santa Maria:

Diumenge 24 d’octubre a les 18:30h. Juan María Pedrero, professor del Conservatorio Profesional de Granada.

Diumenge 21 de novembre a les 18:30h. Jordi Milina (tenora) i Izumi Kando (orgue).

Diumenge 26 de desembre a les 12:45h. Berenguer Montserrat, organista de les parròquies de Vilafranca.

Diumenge 6 de febrer a les 18:30h. Pedro Aguiló, organista de la basílica de Sant Miquel de Palma (Mallorca).

Entrada lliure, taquilla inversa. Organitza: Amics dels orgues de Vilafranca.

Avís. La missa del diumenge 31 d’octubre a les 20h se celebrarà a la basílica de Santa Maria perquè és vigília de Tots Sants. A la capella de la Mare de Déu de Fàtima se celebarà el dilluns 1 de novembre (Tots Sants) a les 20h.

Aquí va el programa de les jornades

Descarregar (PDF, 1.11MB)

Diumenge 24. Diumenge XXX del temps durant l’any. Jornada del Domund. A les 18:30h a la basílica de Santa Maria, concert d’orgue, a càrrec de Juan María Pedrero, professor del Conservatorio de Granada (vegeu notícia).

Del dilluns 25 al dijous 28. Jornades de formació i animació pastoral (vegeu programa).

Dimarts 26. A les 17h, reunió de la Junta de la Casa de colònies de Penyafort. A les 18:45h, reunió de l’equip de la pastoral de la salut.

Dimecres 27. A les 19:30h a la basílica, pregària del Rosari (cada dimecres).

Dijous 28. Sant Simó i sant Judes, apòstols. A les 19:30h a la capella del Santíssim de la basílica de Santa Maria, horari de confessions (cada dijous).

Diumenge 31. Diumenge XXXI del temps durant l’any. La missa de les 20h se celebrarà a la basílica de Santa Maria (vigília de Tots Sants).