Directo | Terremoto en Turquía y Siria: nuevo balance de víctimas y rescatesDavant la magnitud de la tragèdia que ha provocat el devastador terratrèmol a Turquia, Síria i altres països veïns, les parròquies de Vilafranca organitzen una col·lecta extraordinària, que tindrà lloc a totes les misses que se celebrin el proper cap de setmana (18 i 19 de febrer) a les esglésies parroquials.

L’ajuda es vehicularà a través de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i Càritas Internacional.

Si algú vol fer un donatiu directe, ho pot fer al compte ES65 2100 5000 5802 0004 2738

Les parròquies de Vilafranca conviden també a tothom a unir-se a la pregària que aquests dies es va repetint a totes les comunitats cristianes:

Per les víctimes del terratrèmol a Turquia i a Síria. Pels difunts, pels ferits, pels que han perdut família i béns, i pel ràpid restabliment de la normalitat a la regió amb l’ajut internacional i la solidaritat de tothom.