9 d’abril de 2023

Aplec de Foix. Com cada any, el dilluns de Pasqua celebrem alguns aplecs a ermites i santuaris de la Mare de Déu. Al nostre Arxiprestat, entre d’altres, el de Llinda (Sant Sebastià dels Gorgs), Muntanyans (Sant Marçal), Penyafel (Santa Margarida i els Monjos)… Al santuari de la Mare de Déu de Foix, “patrona i advocada del Penedès” (Torrelles de Foix), la missa se celebrarà a les 12h.

Dissabte 15 abril, 20h, basílica Santa Maria. Concert amb motiu del 75è aniversari de l’Agrupació Polifònica de Vilafranca: “la Gran Missa de Mozart K427”, a càrrec de la Polifònica, l’orquestra de cambra de Terrassa 48 i solistes. Concert inclòs en el festival Musicveu de la Fundació Pinnae, a benefici de la fundació Amics de Joan Petit, nens amb càncer. Preu: 20€. Aquest dia la missa de les 20h es trasllada a la parròquia de la Santíssima Trinitat.

Resultat col·lecta Seminari. En la col·lecta realitzada els dies 18 i 19 de març, es van recollir 1.316,24 € per ajudar a la formació dels seminaristes al Seminari de Barcelona.

Pelegrinatge a Roma. Anunciem ja avui que, després de la pandèmia, reprenem la tradició dels pelegrinatges parroquials, l’última edició dels quals va ser a Terra Santa el febrer del 2019. El proper pelegrinatge serà a Roma, Assís i la regió de l’Emília Romanya (Bolonya, Comacchio, Ferrara, Ravenna). Serà del 6 al 13 de novembre. La propera setmana donarem més informació. Preu aproximat: 1.900€. Hi haurà una reunió informativa el dimarts 2 de maig a les 18h a la sala Mossèn Vinyeta.

Festival Solidari amb Mans Unides. Aquest any el Grup Tercer Món – Mans Unides prepara el tradicional “Sopar de la Fam” amb un format diferent. Amb el lema “Frenar la desigualtat és a les nostres mans”, se celebrarà  el dissabte 29 d’abril de les 18h  a les 19:45h al Claustre de la parròquia de la Santíssima Trinitat. Ens acompanyarà el “Grup Play Músics Dansaires” de Vilanova. Després hi haurà un berenar compartit. La delegada de Mans Unides al nostre bisbat, Teresa Gisbert, informarà dels projectes que aquest any apadrina la delegació de Sant Feliu de Llobregat. Donatiu orientatiu 10€, infants 3€. Cal fer inscripció al tel. 666.77.16.22 abans del 27 d’abril. Us animen a participar-hi, tot aportant el vostre generós donatiu.

Amb molt de goig comuniquem la data de l’ordenació presbiteral de mossèn Manuel Sagrado Corazón Rodríguez Garrido, que tindrà lloc el diumenge 18 de juny a les 18:30h a la catedral de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat, juntament amb el també diaca Mn. Josep Sellarès. T’encomanem a Déu des d’ara ja, Manolo, i li’n en donem gràcies.

Trobada pasqual. En començar el temps de Pasqua, reservem-nos ja la data de la trobada pasqual de la vicaria episcopal Penedès-Anoia-Garraf, que tindrà lloc enguany el diumenge 21 de maig a Vilanova i la Geltrú. Properament en donarem més informació.

Trobada de germanor de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de Barcelona, Terrassa i Sant Feliu. Diumenge 16 d’abril a Sant Pere de Ribes. Missa 11:30h presidida pel bisbe Agustí, animació i dinar de germanor.

Diumenge 9. Diumenge de Pasqua.

Dilluns 10. Dilluns de Pasqua (dia festiu). Aplec de Foix (vegeu notícia). Missa a les 20h a la basílica. No hi ha missa al matí a la Trinitat.

Del diumenge 9 al diumenge 16. Octava de Pasqua.

Dimarts 11. Aquesta setmana no hi ha catequesi. A les 18:30h, grup d’estudi d’evangeli.

Dimecres 12. A les 19:30h, pregària del rosari, amb els misteris de glòria.

Dissabte 15. Celebració dels 10 anys de Càritas diocesana de Sant Feliu de Llobregat a Montserrat. A les 20h a Santa Maria, concert amb motiu del 75è aniversari de l’Agrupació Polifònica de Vilafranca (vegeu notícia). La missa de les 20h es trasllada a la parròquia de la Santíssima Trinitat.

Diumenge 16. Diumenge II de Pasqua. Trobada de germanor de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes a Sant Pere de Ribes (vegeu notícia).