21 de maig de 2023

Sessions de formació i diàleg. La propera sessió serà el dilluns dia 22, amb un tema de formació bíblica: l’evangeli de Mateu, el que correspon al cicle dominical A que estem seguint aquest any. No us la perdeu!

Pelegrinatge a Roma, Assís i regió Emília Romanya (Bolonya, Ravenna, Comacchio, Ferrara…). Organitzat per les parròquies de Vilafranca, del 6 al 13 de novembre. Informació i inscripcions al despatx parroquial fins a finals de maig.

Voluntaris pantalla. Necessitem voluntaris que facin el servei de passar les diapositives, a les misses de Santa Maria (dissabte a les 20h i diumenge a les 12h). Els que us pugueu oferir digueu-ho als mossens o a la sagristia.

Càritas Diocesana 10 anys. El passat 15 de març es va escaure el 10è aniversari de la creació de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, desmembrada de la de l’arquebisbat de Barcelona. Aquest aniversari es va celebrar el passat 15 d’abril amb una jornada a Montserrat. I avancem un acte important a Vilafranca: diumenge 4 de juny  a les 19h, a la Basílica de Santa Maria de Vilafranca del Penedès, acte institucional i concert, amb els cors Isquione (Vilanova  i la Geltrú) i Bitxac (Sant Pere de Ribes). Preu 5€, cal reservar entrada per controlar l’aforament. Als interessats us passarem l’enllaç per adquirir les entrades on-line.

Confirmacions i catecumenat. El proper dissabte 3 de juny a les 20h, a la basílica de Santa Maria, el bisbe Agustí presidirà la missa dintre de la qual administrarà el sagrament de la Confirmació a 3 adolescents, i també els tres sagraments de la iniciació cristiana (Baptisme, Confirmació i Primera Eucaristia) a 3 feligresos (un adolescent, una jove i una adulta). Moltes felicitats a tots!

Colònies Penyafort estiu 2023. Recordem les colònies d’aquest estiu a la casa de Penyafort. Formulari d’inscripcions: https://forms.gle/M5cpenHDcMVmECPb8 Informació a través del correu: gepvilafranca@gmail.com

Ordenació presbiteral de Mn. Manuel Sagrado Corazón Rodríguez Garrido. Tindrà lloc el diumenge 18 de juny a les 18:30h a la catedral de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat, juntament amb el també diaca Mn. Josep Sellarès. Hi haurà un autocar a disposició. La setmana que ve donarem més informació.

Diumenge 21. L’Ascensió del Senyor. Celebració de les primeres comunions a les 11h a Sant Ramon i a l’Espirall, a les 12h i a les 13:15h a Santa Maria. A la tarda, trobada pasqual de la vicaria episcopal (vegeu portada). No hi ha missa a la capella de la Mare de  Déu de Fàtima.

Dilluns 22. Santa Joaquima de Vedruna. Felicitem la comunitat educativa del col·legi Sant Elies i la comunitat de religioses del barri de l’Espirall. A les 21h, sessió de formació i diàleg (vegeu notícia).

Dimarts 23. A les 21h, reunió de la pastoral de joves.

Dimecres 24. A les 19:30h, pregària del rosari (cada dimecres). A les 21h, reunió de la comissió d’economia.

Dijous 25. A les 19:30h, confessions (cada dijous).

Divendres 26. Sant Felip Neri, prevere.

Dissabte 27. Missa al Ricard Fortuny i a l’Inglada Via.

Diumenge 28. Pentecosta (Pasqua Granada