11 de juny de 2023

Ordenació presbiteral de Mn. Manuel S.C. Rodríguez. Diumenge 18 de juny a les 18:30h a la catedral de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat. Hi ha un autocar per als interessats que sortirà a les 16:30h de la plaça Penedès. Preu 10€. Inscripcions a la rectoria i a les sagristies de les diferents esglésies fins dilluns 12. El retorn de Sant Feliu serà a les 20:30h, després del refrigeri que es farà a la Casa de l’Església. La primera missa de Mn. Manuel serà el dissabte 24 de juny a les 20h a la basílica de Santa Maria.

Romeria a Montserrat. La Junta parroquial que organitza la Romeria de Vilafranca informa que queden disponibles algunes cel·les a l’edifici de l’Abat Oliba, per si a algú li pot interessar. Aquest any serà els dies 13, 14, 15 i 16 d’octubre.

Visites els dissabtes. Continuaran tot l’estiu gràcies als voluntaris: cripta de la basílica (d’11h a 13:30h), església de Sant Francesc (d’11h a 13h).

SOLEMNITAT DE CORPUS CHRISTI

Diumenge 11 de juny i vigília, a totes les misses.

Col·lecta per Càritas Diocesana.

Solemnitzarem especialment la missa de les 12h a Santa Maria: al final de la missa, processó amb la custòdia per l’interior del temple i benedicció, amb la participació dels infants de catequesi, especialment els que aquest any han celebrat la seva Primera Comunió.

La catifa de flors a la basílica es podrà visitar dissabte tot el dia i diumenge des de les 10h fins a la processó al final de la missa de 12h.

Canvi d’edat en la catequesi de Confirmació. Per la present us informem que, a partir del curs 2023-2024, l’edat per inscriure’s als grups de preparació per al sagrament de la Confirmació s’avança a 2n d’ESO. Per tant, aquest proper curs podran apuntar-se tant els nois i noies de 2n com els de 3r d’ESO (i més grans si s’escau). El proper mes de setembre de 2023 donarem la informació concreta per formalitzar les inscripcions. Moltes gràcies.

Santa Maria 2020. Continuem recaptant fons per sufragar les despeses pendents de la rehabilitació de la teulada de la basílica, alhora que comencem ja a preparar la següent fase de les obres. Actualment s’està treballant en reparar l’àngel del campanar i el pinacle del campanaret que van quedar malmesos per l’esclafit del passat 31 d’agost. També preparem els propers elements de marxandatge: loteria de Nadal, calendaris del 2024, i també els imants, teules… Recordem el compte al qual es poden ingressar els donatius:  ES58 0075 0769 3706 0060 8716

Diumenge 11. Solemnitat del Cos i la Sang de Crist (vegeu notícia). A les 20h a la capella de la Mare de Déu de Fàtima, missa de la festa del barri del Poble Nou.

Dimarts 13. Sant Antoni de Pàdua, prevere i doctor de l’Església. A les18:30h, grup d’estudi d’evangeli (última sessió del curs).

Divendres 16. Solemnitat del Sagrat Cor de Jesús. Misses com els divendres feiners: 8:15h Santíssima Trinitat; 10:30h Sant Francesc; 20h Santa Maria.

A les 18:30h, “Invitació a la Bíblia”: “Els deu manaments” (Ex 20, 1-17), última sessió del curs.

Dissabte 17. Cor Immaculat de la Benaurada Verge Maria. De 10:30 a 13h, recés al monestir de la Mare de Déu del Carme. Últim dia del curs del GEP.

Diumenge 18. Diumenge XI del temps de durant l’any. Ordenació presbiteral de Mn. Manuel Rodríguez (vegeu notícia).