22 d’octubre de 2023

Caminem junts en la diversitat

Aquest és el títol de la trobada que té lloc avui a Vilafranca. Organitzada pel Secretariat de Pastoral amb Migrants de l’arquebisbat de Barcelona, hi participaran més de 400 catòlics residents a la ciutat de Barcelona, originaris de països de tot el món: Europa, Àfrica, Llatinoamèrica, Àsia, Filipines… Una comissió parroquial ha organitzat per a ells diversos actes, visites, dinar al col·legi Sant Ramon… Participaran a les 12h a la basílica a la missa dominical, que serà també concelebrada per preveres dels diferents grups que hi tindran també la seva participació internacional. A la sortida hi haurà actuació dels Falcons de Vilafranca. Donem a tots la més cordial benvinguda des de la germanor de la fe compartida. Un estímul també per a la comunió, la participació i la missió en aquest camí sinodal.

Aquesta setmana tenim alguns esdeveniments importants:Jornades de formació i animació pastoral. Amb un interessantíssim programa que podeu veure tot seguit:

30 aniversari del Centre d’acollida Abraham. Divendres 27 d’octubre, a les 17:30h al claustre de Sant Francesc. Acte obert a tothom.

Concert a la basílica. Organitzat per la Fundació Pinnae. Divendres 27 d’octubre a les 20:30h. “Simfonia nº 7 de Beethoven, a càrrec de l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat. En benefici de la rehabilitació de Can Trabal, seu del GEP. Entrades a Pinnae i per internet.

La missa d’avui a les 20h es trasllada a la Trinitat.

La nit de les religions. Dissabte 28 a la tarda les diverses religions presents a Vilafranca obriran les seves portes per al mutu coneixement. Les parròquies (Església catòlica) també hi participen amb un acte a l’església de la Mare de Déu de Montserrat. Podeu consultar el programa.

Diumenge 22. Diumenge XXIX de durant l’any. Diada del Domund. Trobada “Caminem junts en la diversitat” (vegeu davantal). A les 18:30h, Concert de trompeta i orgue, a càrrec de Carles Raya i Lorién Santana.

Dilluns 23 – dijous 26. Jornades de formació i animació pastoral (vegeu programa).

Dimarts 24. Sant Antoni Maria Claret, bisbe.

Dimecres 25. A les 18h, reunió dels participants en el pelegrinatge a Roma del proper mes de novembre.

Divendres 27. A les 17:30h al claustre de Sant Francesc, celebració dels 30 anys del Centre d’acollida Abraham (vegeu notícia). A les 20:30h, concert a Santa Maria (vegeu notícia). La missa de les 20h es trasllada a la Trinitat.

Dissabte 28. Sant Simó i sant Judes, apòstols. Missa al centre sociosanitari Ricard Fortuny i a la residència Inglada Via. La nit de les religions (vegeu notícia).

Diumenge 29. Diumenge XXX de durant l’any.