26 de maig de 2024

A les 10h a la parròquia de la Santíssima Trinitat, missa solemne amb la participació del cor de cant gregorià “Schola cantorum” de Vilafranca. Al final de la missa, cant dels goigs a la Santíssima Trinitat.

Imatge: reproducció del grup escultòric, rèplica (1941) de l’original d’Agapit Vallmitjana (1902).

500 anys de la parròquia de Sant Llorenç i 20 anys de la catedral de Sant Feliu de Llobregat. Diumenge 26 de maig a les 12h, missa presidida pel nunci Mons. Bernardito Auza i concelebrada pels bisbes de Sant Feliu, Barcelona,  Terrassa, Urgell i abat de Montserrat.

Formació i diàleg.

Propera sessió:

Descarregar (PDF, 203KB)

Pelegrinatge al santuari de la Mare de Déu de Lourdes amb l’Hospitalitat. Del  27 de juny a l’1 de juliol. Per a malalts, acompanyants i pelegrins. Per participar-hi amb la delegació de Vilafranca, inscripcions al despatx parroquial (dilluns 27 maig i 3 juny, de 19 a 20h).

Contes de Santa Maria. Per als més petits de la casa (abans de la catequesi de Primera Comunió). Última sessió del curs: Viure unes vacances a prop de Jesús i la Mare de Déu. Dissabte 1 de juny a les 19:15h a la sala Mossèn Vinyeta.

Festa del barri del Poble Nou. L’associació veïnal programa una missa dintre del programa de festes, el diumenge 2 de juny a les 20h a la capella de la Mare de Déu de Fàtima. Així mateix es fa també al barri de l’Espirall, el mes de juliol, a l’església de la Mare de Déu de Montserrat.

Solemnitat del Cos i la Sang de Crist (Corpus Christi)

Dijous 30 de maig, de 20:30 a 22:30h a Santa Maria. Dues hores de pregària amb exposició del Santíssim. Cadascú pot fer-hi la seva oració l’estona que ho desitgi. Començarem amb els salms de Vespres i acabarem amb les Completes.

Divendres 31, a les 21h. a la capella del Santíssim de Santa Maria. Pregària jove de Corpus.

Catifa de Corpus, al presbiteri de la basílica. Es podrà visitar el dissabte 1 de juny d’11h a 20h i el diumenge de 10h a 12h. Demanem donatius per ajudar a finançar-la.

Diumenge 2 de juny i vigília, a totes les misses: Solemnitat dels Santíssims Cos i Sang de Crist. Col·lecta per Càritas Diocesana. Solemnitzarem especialment la missa de les 12h a Santa Maria: al final de la missa, processó amb la custòdia per l’interior del temple i benedicció, amb la participació dels infants de catequesi, especialment els que aquest any han celebrat la seva Primera Comunió.

Diumenge 26. Santíssima Trinitat. Missa solemne a la parròquia de la Trinitat (vegeu davantal). Celebració de les Primeres Comunions a les 11h a l’església de la Mare de Déu de Montserrat i al col·legi Sant Ramon i a les 12h a Santa Maria. A les 20h, celebració comunitària de la Unció dels Malalts a la capella de Fàtima (vegeu notícia).

Dilluns 27. A les 21h, conferència: La desinformació, la postveritat i les fake news (vegeu notícia).

Dimarts 28. A les 18:30h, pastoral de la salut.

Dijous 30. Després de la missa de les 20h, pregària extraordinària amb motiu del Corpus (vegeu notícia).

Divendres 31. Visitació de la benaurada Verge Maria. A les 19:30h, Vespres. A les 21h, pregària jove de Corpus.

Dissabte 1 de juny. Sant Justí, màrtir. A les 19:15h a la sala Mn.Vinyeta, contes de Santa Maria (vegeu notícia).

Diumenge 2. Solemnitat del Cos i la Sang de Crist (vegeu notícia). A les 20h, missa a la capella de la Mare de Déu de Fàtima dintre dels actes de la festa del barri del Poble Nou.