14 DE SETEMBRE DE 2014

INICIEM UN NOU CURS

A mig setembre, passada ja la Festa Major i acabades les vacances que molts vilafranquins fan durant la primera quinzena d’aquest mes,  coincidint amb el començament del curs escolar, iniciem també un NOU CURS PASTORAL.

Aquest any, el començament de curs coincideix amb la festa de l’Exaltació de la Santa Creu: és una bona coincidència, tota vegada que totes les nostres celebracions i trobades comencen fent el signe de la Creu. Sota aquest mateix signe ens disposem a emprendre el camí del curs pastoral 2014-2015.

Els cristians tenim la creu com a signe de salvació per causa d’Aquell que hi va morir. I perquè aquesta mort està en estreta relació amb tota la vida i actituds de Jesús. El que salva la humanitat és acceptar i acollir el gran amor amb què Déu ens estima i es dóna a nosaltres. I respondre-hi de la mateixa manera que ho va fer Jesús, acollint i irradiant l’amor del Pare en totes les circumstàncies de la vida.

Cada any, aquest dia, el Cos de Portants del santcrist celebra la seva festa patronal. L’acte principal serà la missa solemne de les 12 del migdia. La imatge del santcrist serà al presbiteri, i al final de la celebració es presentarà per ser venerada. El ball de la moixiganga farà l’ofrena i acabada la Missa, a la plaça Jaume I, representarà  tots els quadres del ball.

Us adorem, oh Crist, i us beneïm,

perquè per la vostra creu heu redimit el món.

—————————————————————————————————————–

Catequesi parroquial curs 2014-2015

INSCRIPCIONS:

Els pares dels nens i nenes que faran tercer curs de primària a l’escola, poden inscriure el seu fill/a al primer curs de Catequesi. Els pares dels nens i nenes que l’any passat varen fer primer curs de Catequesi, i volen que facin el segon, els han d’inscriure novament.

Dies de les inscripcions : Del 15 al 26 de setembre,

de 5 a 7 de la tarda,

al despatx parroquial i

a l’església de la M. de Déu de Montserrat.

Aquests dies els de primer curs podran adquirir el Catecisme i el Quadern. Preu 35 euros. Els de segon només el Quadern. Preu 15 euros.

INICI DE LA CATEQUESI:

Primer curs: Dilluns 6 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda.

Segon curs:  Dimarts 7 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda.

REUNIONS AMB ELS PARES:

Al llarg del curs hi haurà diverses trobades de pares – catequistes i mossèn. Es convocaran oportunament.

REUNIONS AMB LES CATEQUISTES:

Trobada general: Dimecres 17 de setembre, a les 7 de la tarda, a la rectoria (sala Mn. Vinyeta).

Trobada catequistes primer curs: Dijous 2 d’octubre, a les 5 de la tarda, a la rectoria (sala Consell).

Trobada catequistes segon curs: Dijous 2 d’octubre, a les 6 de la tarda, a la rectoria (sala Consell).

Enviament de les catequistes per part del Bisbe Agustí: Diumenge 5 d’octubre, a la tarda, a la catedral de Sant Feliu de Llobregat.